Reakcia na: Ámos #90610:
Za predpokladu zrušenia L 63 si myslím, že áno. (Súčasný stav: poobedná špička: 85x5 + 4x150 = 1025, po novom 1 000.) A keďže t-busy nemajú PŠ, myslím, že tých 10 minút bude lepšie, ak bude celý deň.

zaujimave??? mne sa byvaly sef aj kamarati stazuju ze v Avione nikto nie je, ze je prazdny. Asi aj Kika tomu pomohla. Ale ako vravim radsej solo kazdych 8 - 10 minut ako klbak kazdych 12 -15. ?
fobust
Ja sa obávam toho že DPB chce trolejbusy na "nekopcovitých" linkách skôr utlmovať. Nečudoval by som sa keby zrušili trolejbusy na Dolné Hony a na Trnávku ostanú iba kvôli vozovni. Jedna vec je aké náklady na prevádzku trolejbusov DPB vykazuje a druhá vec je aké sú skutočné náklady. Ďalej proti rozvoju trolejbusovej dopravy hovorí zastaralý vozový park, prakticky všetky krátke trolejbusy už dožili, s výnimkou pár 14TrM ktoré si DPB poskladal a tej 21Trky ktorá je často vyradená kvôli meniču. Kĺbaky sa držia ako-tak, vďaka TrMkám a 25Tr. Čo sa trolejbusovej dopravy týka, tak by som ju rozšíril na ďalšie oblasti mesta s tým, že by som "konvertoval" na trolejbusy najmä tie autobusové linky, ktoré z veľkej časti jazdia pod trojeovým drôtom. Tým a modernizáciou napájacieho systému by mohli ceľkové náklady na na prevádzku trolejbusov klesnúť. Stále nezabúdajme na ekologický prínos.