Mala otazka: Kedy a ako sa bude renovovat trat na Vajnorskej pri Polus Centre?
Kolajisko, nastupne ostrovceky (ich kapacita, umiestnenie a pristupve cesty).
Podla mna este vascina obyvatelov pouziva hromadnu dopravu a nie osobne auto.
Mala poznamka: V roku 1995 som videl niektore vozovne v Drazdanoch, boli slusne.
V Berline nedavno vyradili posledne supravy S-bahn este z cias davno minulych.
Nebal by som sa kupovat aj elektricky s Zuzichu (rozchod 1000mm) viac ako 20 rocne.
Je vela vo financnych moznostiach, ale vela rezerv je peronale a sposobe prace.
Toto bolo vidiet v byvalej NDR, ale aj Madarsku pred rokom 1989 (dokomca aj v Cechach).
Kolajisko, nastupne ostrovceky (ich kapacita, umiestnenie a pristupve cesty).
Podla mna este vascina obyvatelov pouziva hromadnu dopravu a nie osobne auto.
Mala poznamka: V roku 1995 som videl niektore vozovne v Drazdanoch, boli slusne.
V Berline nedavno vyradili posledne supravy S-bahn este z cias davno minulych.
Nebal by som sa kupovat aj elektricky s Zuzichu (rozchod 1000mm) viac ako 20 rocne.
Je vela vo financnych moznostiach, ale vela rezerv je peronale a sposobe prace.
Toto bolo vidiet v byvalej NDR, ale aj Madarsku pred rokom 1989 (dokomca aj v Cechach).
Papyr
Pritom mnoho riešení by nevyžadovalo nejaké extra zmeny, naopak, stačilo by správne presunúť peniaze (ako napr. neexistujúce metro -> nízkopodlažné vozidlá do BA). Lenže problém je v tom, že na SK ten, kto má kompetenciu presúvať odniekiaľ niekam peniaze, ich presunie od štátu sebe. Vždy a za každých okolností. (Česť tým asi trom výnimkám.)
Ad električky: asi si fakt treba zájsť do NDR (mimochodom, Meno/nick: DDR a NDR sú to isté, líši sa od nich BRD a NSR) a zacestovať si v nich - ak budú dobré, berte. (Veď i skrachované prešovské 9Tr kúpil po 20 rokoch DP v Odese či kde... :-)) - škodoradostná poznámka.)
Ktosi tu spomenul T6A5: to sa ešte vyrába? Kde? ČKD DS má strašné problémy...
Ad Chatam Sófer: v Prešove sa zastávky katolizujú, v Bratislave judifikujú? :-)))