TeBeCe, dúfam, že prídeš na schôdzu klubu, rád si tie fotky vychutnám osobne. Inak novým T6A5 by sa zišli vymeniť zberače, aspoň predný za zadný, lebo sú už mierne! predrané. Myslím, že prestoje a poškodené vedenie je drahšie ako výmena zberača. D3ko, mali by sme vodičom operatívne poskytovať poradenstvo o kódových číslach pre transparenty Buse. Viď spracovaná tabuľka cielov pre operatívnu zmenu dopravy na tejto stránke.
Papyr
Pritom mnoho riešení by nevyžadovalo nejaké extra zmeny, naopak, stačilo by správne presunúť peniaze (ako napr. neexistujúce metro -> nízkopodlažné vozidlá do BA). Lenže problém je v tom, že na SK ten, kto má kompetenciu presúvať odniekiaľ niekam peniaze, ich presunie od štátu sebe. Vždy a za každých okolností. (Česť tým asi trom výnimkám.)
Ad električky: asi si fakt treba zájsť do NDR (mimochodom, Meno/nick: DDR a NDR sú to isté, líši sa od nich BRD a NSR) a zacestovať si v nich - ak budú dobré, berte. (Veď i skrachované prešovské 9Tr kúpil po 20 rokoch DP v Odese či kde... :-)) - škodoradostná poznámka.)
Ktosi tu spomenul T6A5: to sa ešte vyrába? Kde? ČKD DS má strašné problémy...
Ad Chatam Sófer: v Prešove sa zastávky katolizujú, v Bratislave judifikujú? :-)))