Čo na to povedať,plyňáky sú dobré vozy,ved chodia na L21,34,39,50,59,61,63,70-namiesto Soplarisov,75,78,83,87,88,93-občas,96.Keď si spomeniem na dopravu pred Apollom,bola lepšia a intervaly na niektorych linkách tiež.L59 mala lepší interval a pamätám sa ako jazdili vodici s nimi. Bol samí Ykáč.
--, jednak som predpokladal, že konkrétne grafické stvárnenie tam je len ilustráciou. tr3mpovu schému som uvádzal len v kontexte grafického stvárnenia. Nikde som predsa nepísal, že na kompletnej schéme požadujem geografickú vernosť, to je absurdné. Na tej "prehľadovej" schéme by podľa mňa o čosi vyššia miera geografickej vernosti prospela, ak by sa to na ňu zmestilo, to je ale iná vec.
galiyosha
Re #80181 richardhudec: Ja dopravu v IDS JMK vôbec nehodnotím/nespochybňujem, aj schémy samé o sebe sú fajn (odhliadnuc od tých clip-artových vložiek a Flashovej schémy, ktorá síce môže získať ocenení koľko chce, ale praktická je oveľa menej ako jedno PDFko...). Ale už len tie logá DPMB a IDS JMK... ?
Re #80184 S499.1023: Osobne preferujem tr3mpovu schému Bratislavy, hoc mi príde informačne až príliš bohatá. ? Nočné farby OK (aj keď by som preferoval trochu menej krikľavé odtiene), ale ten vzhľad nie... O doprave ako takej a vplyve CI na ňu predsa vôbec nehovorím. Z dopravného hľadiska je nová nočná doprava skvelá, za daných podmienok lepšia asi byť ani nemohla, na tom sa všetcia zhodneme.
Pre mňa je inak nočná doprava stále tá istá MHD, len vzhľadom na čas premávajúca po mierne iných trasách a v inom intervale. Preto sa nestotožňujem ani s vašou potrebou odlíšiť ju a považovať za samostatný produkt...