Reakcia na: hoppusmark #80193:
A ešte keď k tomu pridáme aj fakty.. napr. že VŠETKY kĺbové autobusy DPB sú po životnosti... tak DPB to jednoznačne vyhral..

Je mi len luto, ze len malokto z kritikov sa na to cele pozera z realneho pohladu - vzdy je vsetko otazkou kompromisu - tak ako napr. schema a zla geograficka poloha niektorych casti. Iste, da sa spravit aj taka schema nocakov ako tr3mpova mapa, ale to je potom rovno na busboard a nie na velkost A3 (poziadavka totiz bola mat tam vsetky zastavky, aby ludia presne vedeli, co nocak obsluhuje + priestor na dalsie info). Rovnako aj uz tolko kritizovane pismo - myslim, ze nie je problem pre tych, ktorym sa to nepaci, natiahnut si to PDFko a zmenit font - skutocne bude ta schema citatelnejsia, tak ako tvrdia? Overil som si to, a tvrdim, ze nie. Preto by som bol rad, keby sa debaty o idealoch konfrontovali s praxou a realitou, lebo tieto dve veci maju od seba niekedy velmi daleko... 
P.S. Ak sa pozries, do ktorych MC nie su vypravene tie odchody, a kde je najblizsia vozovna, dostanes aj odpoved na otazku, preco je to tak
Papyr
Trosku ma, ako Presovcana, pobavilo, ze sa tu riesi graficky design tabuliek pre nocne spoje. V Presove totiz je taka corporate identity, ze nieto vozidla bez elektronickych displejov, a teda nie je potreba vymyslat design tabuliek. Ale aj v case, ked sme tabulky mali, boli tabulky pre nocne spoje totozneho vyzoru s tabulkami pre denne linky.
A galiyosha, DPB predsa corporate identity ma... ak mi dojde Ikarus 280 s dierami v plechu, rozpadajuca sa Karosa, vybuchujuci plynak, tak aj bez pohladu na SPZ ci logo dopravcu na bocnici spolahlivo poznam, ze je to vozidlo DPB