Reakcia na: galiyosha #80187:
So zaujmom sledujem vasu debatu o nocnych spojoch a corporate identity. Podla mna tie tabule pre nocne spoje nie su az take strasne, aj ked sa mi pri ich prvom uzreti okamzite v hlave spustilo "halo ha ha ha, halo lo lo lo". Kontrastne to je dost, citatelne takisto, tak nech si spanombohom nocniky jazdia s mesiacikom na ceduli. Podstatne je, ze nocne spoje sa konecne aspon priblizia potrebam polmilionoveho mesta. Neexistencia normalnej nocnej dopravy je omnoho vacsia hanba, ako detinske cedule s cislom linky.Trosku ma, ako Presovcana, pobavilo, ze sa tu riesi graficky design tabuliek pre nocne spoje. V Presove totiz je taka corporate identity, ze nieto vozidla bez elektronickych displejov, a teda nie je potreba vymyslat design tabuliek. Ale aj v case, ked sme tabulky mali, boli tabulky pre nocne spoje totozneho vyzoru s tabulkami pre denne linky.
A galiyosha, DPB predsa corporate identity ma... ak mi dojde Ikarus 280 s dierami v plechu, rozpadajuca sa Karosa, vybuchujuci plynak, tak aj bez pohladu na SPZ ci logo dopravcu na bocnici spolahlivo poznam, ze je to vozidlo DPB

zakaznik