Reakcia na: Dunčo #77868:
No wow.. tak teraz si ma uz uplne dorazil.. od tohto momentu na tvoje prispevky neodpovedam, toto je uz pod uroven mnou pozadovanej kvality prispevkov...
No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách
To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch 
Pozor, je to v azbuke a po rusky
ten ma fajn busy aj tbusy.. aspon podla parametrov..

Teda neviem či ešte stále, či sa to už nejako nepoposúvalo zasa, lebo pre zmenu tie vozy z 1976 (7701-7716) boli papierovo T2-ky z 1959-62 po GO a výmene skrine za T3, ale neskôr sa už vykazovali ako T3 z 1964-66 (lebo sa uvoľnili papiere z tých vozov, po ich vyradení)
Problém so sériou 7701-7716 totiž je, že nikdy nemala a nemohla mať vlastné papiere, keďže bola kupovaná za neinvestičné peniaze ako náhradné diely
_ERIC
tiez mi kamarat vnukol myslienku ze keby sa DPB dohodol s jednym vyrobcom napr. autobusov a ten by bol vyhradnym dodavatelom na nejaky dlhsi cas s tym ze by pre DPB zabezpecoval kompletny servis aj udrzbu, popr. zaskolia pracovnikov a tak. Pri dlhodobej zmluve sa da pocitat aj s usporou penazi, pretoze sa da na cene dohodnut (mnozstevne zlavy a tak..). Len neviem ci to je uplne realizovatelne ?