Na Slovensku sú tri dopravné podniky, kde je prevádzka autobusov Solaris. Je nimi Bratislava, Prešov a Košice. Ešte som nepočul, aby mali v Prešove nejaké problémy so Solarisom.
VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...
Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?
S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?
VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...
Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?
S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?
Kami
Sme na Slovensku, takze to nie je take jednoznacne. Externa firma nie je zarukou vacsej kvality, s kvalitou by iste prisli aj vyssie naklady. Mozno by sa oplatil iny model. Dielne by boli samostatne ekonomicke jednotky a svoje vykony by prevadzkam fakturovali. Ak by niektore dielne boli lepsie, mozno by mohli brat aj vozy z inych prevadzok.