Však práve to Šafko je kameň úrazu a to by neprešlo lebo nikto z Dúbravky čo chce ísť domov zo Šafka ti nepôjde a nebude chcieť ísť na Jesenského alebo Kamenné nám. pešo. Preto sa nezrealizoval ten 6+2 linkový variant (celodenné+špičkové), lebo celodenná 9 premávala podobne ako tvoja 4 a 12 ako teraz len seknutá po Karlovku a len v špičke. Zišlo by sa zdvojkoľjniť Šafko,ale...ale IAD asi nepustí zas. Inak viem si predstaviť kľudne, že aj po vybudovaní Petržalskej električky budú musieť električky chodiace do Petržalky robiť obchádzku cez Jesenského a Nám. Ľ. Štúr. Hoc to znie ako totálne debilina ale na Slovensku by ma to vôbec neprekvapilo. Myslím, že mesto ešte bude pár rokov dobre nadržiavať IAD. Viď tie poondiate vjazdy áut do historického centra pri Dóme sv. Martina. Sme boli na priľahlých uličkách merať **** profily a furt tam chodili autá ako na normálnej ceste skoro !!!
Bohužiaľ asi nie. Predstava o potrebe priamej linky z každej radiály do Stredu Sveta je príliš zakorenená v mozgoch ako obyvateľov, tak aj kompetentných v BEÚS-e a na magorstráte.
Mňa napadlo. Linka 12 by tiež existovala v značne zredukovanej forme a s jedným sólo vozidlom - na trase nám. Ľ. Štúra - nám. Ľ. Štúra. Zvážala by ľudí zo Šafka na Jesenského k 4-ke a výhodou by bolo, že by si vodič nemusel prehadzovať tabuľku. ? ? ?
Prosímťa, neoblbuj. Však zo Šafka môžeš ísť okrem 13 prakticky všetkými električkami - buď k Hasičovi alebo k Steinu. Z obidvoch zastávok to máš ku škole tak 5 minút lenivým tempom.
Ee, to som sa dosť sekol s tou L1 do Petržalky. Nejak som si pomýlil jej súčasnú trasu. Tú by som nechal v terajšej trase a miesto toho dal do Petržalky L14. Premýšľal som aj nad ďalšími zmenami:
1. Zrušiť L2, získané vozy dať na L4. Tým by sa posilnila aj kapacita na Karloveskej radiále, potrebná ako soľ. Cestujúci na Hlavnú stanicu by na Trnavskom mýte prestúpili na L61, 74, 201 prípadne 63, 204, 209. Tu je však jeden problém: Tieto linky by museli pobrať cestujúcich zo zrušených liniek 2, 3 a 8, čo neviem, či by kapacitne zvládli.
2. Zlúčiť linky 4 a 12 (v predošlom príspevku som síce písal o jazdení L12 do Petržalky, ale to by nemuselo byť nutne) do linky s číslom 4 v trase Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté Piesky. Späť v rovnakej trase, ale samozrejme cez Jesenského a Mostovú. Slabinou by bolo to, že ľudia smerujúci zo Šafka Karlova Ves/Dúbravka by museli ísť najprv na Kamenné nám. a potom až do Dúbravky.
Viem, nie je to dokonalé, ale nič lepšie ma nenapadlo. ?
Ja ňou chodím až z Bradáčovej a tu som. ?
Ale neviem, čo ti vadí. Ide ti o princíp? Že keď idem na sever, nemožem kúsok zísť na juh, keď je to pre mňa výhodné? Akú logiku potom mala linka 86, nech je jej zem ľahká, ktorá sa krútila severo - južno - západo - východným smerom ako vretenica. ?
V podstate mne je to jedno. Ak chcem ísť na stanicu, pozriem si, kedy mi ide 99 v návaznosti na 93, nastúpim, počkám na Jiráskovej dvge minúty a som na stanici rýchlejšie ako 95 + 13 (s touto kombi máš pravdu, tú ignorujem - dvakrát som ju využil a dvakrát 13 neprišla ? ), alebo 95 + 83. Ako hovorím, každý ako mu vyhovuje. Cestovanie je také rýchle, ako si ho sám dokážeš spraviť. Ak tebe vyhovuje viac kombi 95 + 83 + 93, nevidím najmenší dovod, prečo by si ju nemohol využívať. Mne vyhovuje 99 + 93, mám to už vychytané, šetrím nervy...proste tak. ?
Možno by som zrušil linku 3. Čo som si všimol, tak v úseku Vazovova - Hlavná stanica nie je príliš využitá. Namiesto toho posilnil 5 alebo 11. Ostatné teraz nemám premyslené. Ono sa to aj tak bude musieť celé prekopať po dostavaní petržalskej električky. Na nej by som si vedel predstaviť linky 1, 11, prípadne 12.
Tak sa zorganizuje ND. Aj keď uznávam, že to chvíľu trvá. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo