Reakcia na: S499.1023 #76935:
Tak väčšinou všade kde sú dve linky so súbehom tak sa tá kratšie včlení to tej dlhšej a premáva oznčená v CP piktogramom alebo číslo+A. Neviem tak načo plno čísel keď sa to dá redukovať. Okrem toho si cestujúci nemusí pamätať dve alebo tri čísla ale len jedno a písmeno ho upozorní,že linka končí skôr.
Emo
1. Zrušiť L2, získané vozy dať na L4. Tým by sa posilnila aj kapacita na Karloveskej radiále, potrebná ako soľ. Cestujúci na Hlavnú stanicu by na Trnavskom mýte prestúpili na L61, 74, 201 prípadne 63, 204, 209. Tu je však jeden problém: Tieto linky by museli pobrať cestujúcich zo zrušených liniek 2, 3 a 8, čo neviem, či by kapacitne zvládli.
2. Zlúčiť linky 4 a 12 (v predošlom príspevku som síce písal o jazdení L12 do Petržalky, ale to by nemuselo byť nutne) do linky s číslom 4 v trase Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté Piesky. Späť v rovnakej trase, ale samozrejme cez Jesenského a Mostovú. Slabinou by bolo to, že ľudia smerujúci zo Šafka Karlova Ves/Dúbravka by museli ísť najprv na Kamenné nám. a potom až do Dúbravky.
Viem, nie je to dokonalé, ale nič lepšie ma nenapadlo. ?