Reakcia na: Emo #76928:
Však práve to Šafko je kameň úrazu a to by neprešlo lebo nikto z Dúbravky čo chce ísť domov zo Šafka ti nepôjde a nebude chcieť ísť na Jesenského alebo Kamenné nám. pešo. Preto sa nezrealizoval ten 6+2 linkový variant (celodenné+špičkové), lebo celodenná 9 premávala podobne ako tvoja 4 a 12 ako teraz len seknutá po Karlovku a len v špičke. Zišlo by sa zdvojkoľjniť Šafko,ale...ale IAD asi nepustí zas. Inak viem si predstaviť kľudne, že aj po vybudovaní Petržalskej električky budú musieť električky chodiace do Petržalky robiť obchádzku cez Jesenského a Nám. Ľ. Štúr. Hoc to znie ako totálne debilina ale na Slovensku by ma to vôbec neprekvapilo. Myslím, že mesto ešte bude pár rokov dobre nadržiavať IAD. Viď tie poondiate vjazdy áut do historického centra pri Dóme sv. Martina. Sme boli na priľahlých uličkách merať **** profily a furt tam chodili autá ako na normálnej ceste skoro !!!
El Sergio
Ale neviem, čo ti vadí. Ide ti o princíp? Že keď idem na sever, nemožem kúsok zísť na juh, keď je to pre mňa výhodné? Akú logiku potom mala linka 86, nech je jej zem ľahká, ktorá sa krútila severo - južno - západo - východným smerom ako vretenica. ?
V podstate mne je to jedno. Ak chcem ísť na stanicu, pozriem si, kedy mi ide 99 v návaznosti na 93, nastúpim, počkám na Jiráskovej dvge minúty a som na stanici rýchlejšie ako 95 + 13 (s touto kombi máš pravdu, tú ignorujem - dvakrát som ju využil a dvakrát 13 neprišla ? ), alebo 95 + 83. Ako hovorím, každý ako mu vyhovuje. Cestovanie je také rýchle, ako si ho sám dokážeš spraviť. Ak tebe vyhovuje viac kombi 95 + 83 + 93, nevidím najmenší dovod, prečo by si ju nemohol využívať. Mne vyhovuje 99 + 93, mám to už vychytané, šetrím nervy...proste tak. ?