to spectre: no nechcem moc rypat, ale nemyslim, ze je to len prevodovkou - ale je to skor elektronicky obmedzene.
Napr. v sobotu v krasnanoch hovoril vodic, ze ten ik 412 vytiahne 95.
Ale to iba tak
- mozno sa mylim.
Napr. v sobotu v krasnanoch hovoril vodic, ze ten ik 412 vytiahne 95.
Ale to iba tak

Vladimir
Kazdopadne nizke podlahy maju v PO buducnost. DPMP (vraj ako prvy v SR) zaviedol prepravu telesne postihnutych osob na verejnej linke uz v roku 1991. Tato premava na trase, ktora obsluzi pomerne velke zaujmove uzemie (bezbarierove byty, ustav, skola pre tel. postihnutych, centrum mesta, nemocnica) v pracovnych dnoch kazde dve a v ostatnych dnoch kazde styri hodiny. V nasledovnom obdobi by sa mali Renaulty objavit aj na inych linkach MHD a DP sa netaji chutou na nizkpodlazne trolejbusy.
Teraz sa priznam, nie som si isty - nasadzuje DPB Ikarusy 412 formou garantovanych spojov? (su vyznacene v cestovnom poriadku?).
S tymi B961 si ma potesil, konecne nieco ine. Ako hovorievam, bolo uz nezdrave tri roky kupovat tie iste typy