SDA: to som aj ja zazil v T6A5,ked to hlasilo Masarykovo nadrazi, alebo nieco take.

). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.
Co si sa neozval, ved iMhd je vsade! :-}
. Ale tu bola agora s plynovym pohonom a ta mala nizkopodlazne iba prve dve dvere.
.
- mozno sa mylim.
7 ako 4... ja som mal trojku z matiky... hihi 
Andrej (Anndy008)