Reakcia na: fobust #73345:
3xT by sa ešte dalo, ale 2xK elektricky nespriahneš, veď vieš 

A to číslo 7 je nie len kvôli môjmu šotoušstvu, ale aj kvôli orientácii cestujúcich (preto som navrhoval to prehádzanie čísel o pár príspevkov nižšie) a mám pocit, že aj kvôli drážnemu zákonu - zdá sa mi totiž, že nedovoľuje mať v jeden deň linku 1 z A do B cez C, a ďalší deň linku s tým istým čislom z D do E cez F, že tam musí byť nejaké obdobie, ktoré linka s tým číslom nesmie jazdiť, aby mohlo mať to číslo úplne inú trasu...ale týmto si nie som istý...
Veď aj keď sa robilo nové linkovanie Petržalky, tak sa najprv vymysleli trasy, a až potom sa na ne nasadili čísla tak, aby sa linky a čísla čo najviac podobali tým pôvodným

fobust
Ja mám iba obavy či by z celej račišradiály stačila jedna linka. V špičke by sa hodila posilová zo ŽST Vinohrady do Karlovky, tam je interval 120 sekúnd nedostatočný. Už dnes je niečo okolo 100 až 110 sekúnd a chodí to tam narvaté. Kľudne by to v špičke uživilo ešte jednu linku = 90s interval. A mohla by ísť cez Tunel, Špitálsku a Americké na Vinohrady, dosť podobné linke 17. Špičková linka, nie celodenná. A stým prestupným terminálom pred Hydroconsultom absolútne súhlasím.