Reakcia na: Andy #68828:
Najvyšší čas. Križovatka pred Hrobustovom by sa mala robiť na budúci rok spolu s Hrobustím hniezdom, takže to je ďalšie plus. Som zvedavý, či sa dožijem niekedy aj rekonštrukcie križovatky Pri Suchom Mlyne (najnovšia výhovorka je, že sa čaká na zatrolejovanie Patróny v smere od Vojenskej nemocnice do centra, ako keby tá križovatka nemohla byť na to už pripravená), drôteného zmätku na Valašskej a v okolím, opravy niektorých paskvilných riešení typu nesymetrická výhybka na šírej pláni a podobne.ELZA je firma evidentne schopná, projektant tiež prestáva pchať všade krátke svorky a nesymetrické výhybky, brzdí to len pán majster Vodnák so svojou náklonnosťou ku všetkému bezúdržbovému a kladivoopraviteľnému, rozjazdovým výhybkám s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom, mechanickým krížom v rozjazdových výhybkách a tak.
S499.1023
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.