Reakcia na: drink #68819:
K tomu zdržaniu: Nebudem riešiť technické detaily typu Vmax. = 70 ale fakt, že ak v centre zrýchlim linku o trebárs tri minúty, tak tie tri minúty k dobru mám, aj keby sa to hneď za centrom menilo na MagLev. A ak tým zakopaním súčasne eliminujem vplyv nepravidelností, tak som na tom výborne. Snáď nechceš, aby som vplyv nepravidelností eleiminoval vyvatovaním jazdných časov na riadiálach?Kde mimo (širšie) centrum chceš zakopávať, aby to pomohlo aj IAD?
S499.1023
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.