Reakcia na: Martin Fundárek #68817:
1.3. Priznávam, ide o subjektívny názor a nebudem sa na nikoho hnevať, ak s nim nebude súhlasiť. Ale, ak je dĺžka linky napríklad 10 km a z toho je 500 m pomalých cez centrum a ostatné je vmax=70km/h, potom nevidím v tých 500 m problém. Ja by som len radšej s tým zakopávaním začínal mimo centra, kde to pomôže aj IAD. V centre, naopak IAD NEpomáhať. Nechcel by som mať napr. zo Špitálskej diaľnicu.2. Možno máš pravdu, je to tam naozaj také zlé? Americké námestie je pre mňa taký "okraj centra", kde by som to zakopanie už "prežil".
4. Viď 1.3.
5. Približne tak nejak som to myslel, aj keď nepatrím k antiamerikanistom ?
Martin Fundárek
1.,3. Holt si musíme vybrať, či chceme mať z električky mestotvornú múzejnú dráhu alebo nosný systém.
2. Nenapadá ma nijaký spôsob, ako vyriešiť problém odbočenia zo Špitálskej zmenou organizácie tak, že by sa nevylúčil nijaký smer a bola by zachovaná priepustnosť križovatky.
4. Súhlasím, že odstránením jedného kolízneho miesta sa nedosiahne výrazné zvýšenie rýchlosti. Ale keď električka musí brzdiť kvôli kolíznym bodom každú chvíľu, dokopy to už dá slušné zdržanie. S Prahou súhlasím, avšak s výhradou, že tam plní funkciu NDS metro.
5. Plný súhlas, riešiť organizačne vykopaním amíkov na Turecký vrch, kde sa môžu hoci zamínovať, a zrušením nového vjazdu pod Carlton.