Reakcia na: drink #68819:
K tomu zdržaniu: Nebudem riešiť technické detaily typu Vmax. = 70 ale fakt, že ak v centre zrýchlim linku o trebárs tri minúty, tak tie tri minúty k dobru mám, aj keby sa to hneď za centrom menilo na MagLev. A ak tým zakopaním súčasne eliminujem vplyv nepravidelností, tak som na tom výborne. Snáď nechceš, aby som vplyv nepravidelností eleiminoval vyvatovaním jazdných časov na riadiálach?Kde mimo (širšie) centrum chceš zakopávať, aby to pomohlo aj IAD?
Martin Fundárek
1.,3. Holt si musíme vybrať, či chceme mať z električky mestotvornú múzejnú dráhu alebo nosný systém.
2. Nenapadá ma nijaký spôsob, ako vyriešiť problém odbočenia zo Špitálskej zmenou organizácie tak, že by sa nevylúčil nijaký smer a bola by zachovaná priepustnosť križovatky.
4. Súhlasím, že odstránením jedného kolízneho miesta sa nedosiahne výrazné zvýšenie rýchlosti. Ale keď električka musí brzdiť kvôli kolíznym bodom každú chvíľu, dokopy to už dá slušné zdržanie. S Prahou súhlasím, avšak s výhradou, že tam plní funkciu NDS metro.
5. Plný súhlas, riešiť organizačne vykopaním amíkov na Turecký vrch, kde sa môžu hoci zamínovať, a zrušením nového vjazdu pod Carlton.