chcem sa spitat pri akej prilezitosti bolo toto??? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18543&idt=u&idg=2082&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Mozno uz to nebude len o radialach a zastavbach popri nich, ale aj o tych lokalnych aglomeraciach. Fakt je len ten, ze mesto sa rozrasta. Centrum, ale aj sirsie centrum mesta nie je dobre dopravne preddisponovane na zvysenie hustoty a to je druhy fakt. Ja netvrdim, ze je mesto potrebne dnes... o 10 rokov mozno tiez nebude. Ja sa bavim o par 10 rokov dalej.
A tam nik z nas nevie, ci metro nebude potrebne. Pozri ake stavby sa chystaju kade-tade...
Dragan ma tiez kadeco vo dvore... rozsirenu Skodu 120...
Toto mesto rastie a este rast bude. Ako rychlo, to neviem. No a tie nemecke mesta - OK, verim, ze si so "štrasenbonom" vystacia, ovsem zjavne su lepsie dopravne projektovane ako BA. A zjavne tam nie su az take problemy s dopravou ako tu.
drink
1. Obchodná - nie som až tak proti, ale subjektívne sa mi určité spomalenie električiek na pešej zóne v najcenrovitejšom centre páči (to je tá mestotvornosť:-)
2. Americké námestie sa dá riešiť zmenou organizácie dopravy
3. viď bod 1, nezdá sa mi, že by tam vznikali nejaké zácpy
4. Špitálska - minimálne prínosy v zrýchlení čohokoľvek - prínos v získaní priestoru a bezpečnosť - to je málo. Centrum nie je diaľnica, takých bodov je v Prahe podstatne viac (viď Malostranské námestie).
5. Mostová - riešiť organizačne
6. Radlinského (nepovažujem už za najcenrovitejšie centrum) - OK, riešiť spolu s Račianským
7. OK (mimo centra) - v centre čo najmenej semafórov - prednosť električiek ako Suché mýto. Navrhujem zrušiť semafóry na Kamennom, neskôr na Šafárikovom.
8. To nebude také jednoduché, ale súhlasil by som s nejakým prepojením Pribinovej (možno aj povrchovo). Štefánikovu si neviem predstaviť.