Reply on: ufo #68802:
Skôr s tou dĺžkou smeny. Keďže je všetko vypočítané tak, aby to akurát tesne vychádzalo, a teda na hranici zákonných obmedzení, a to všetko preto, aby sa čo najviac ušetrilo. A kde inde šetriť, ako na vodičoch predsa, však? Takže akákoľvek operatívna zmena by už zvyčajne spôsobila porušenie zákonníka kvôli pracovným a bezpečnostným prestávkam, dĺžke jazdy bez prestávky, a podobne... Dispečing teda za tú nepružnosť často ani nemôže, ona je spôsobená tým, ako sú zorganizované a vypočítané služby, a že sa pri ich tvorbe so žiadnou operatívnosťou jednoducho nepočítalo. A navyše, nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zložité, a cestujúci by to nepochopili, a tí pružnejší možno aj zneužili. 
drink
1. Obchodná - nie som až tak proti, ale subjektívne sa mi určité spomalenie električiek na pešej zóne v najcenrovitejšom centre páči (to je tá mestotvornosť:-)
2. Americké námestie sa dá riešiť zmenou organizácie dopravy
3. viď bod 1, nezdá sa mi, že by tam vznikali nejaké zácpy
4. Špitálska - minimálne prínosy v zrýchlení čohokoľvek - prínos v získaní priestoru a bezpečnosť - to je málo. Centrum nie je diaľnica, takých bodov je v Prahe podstatne viac (viď Malostranské námestie).
5. Mostová - riešiť organizačne
6. Radlinského (nepovažujem už za najcenrovitejšie centrum) - OK, riešiť spolu s Račianským
7. OK (mimo centra) - v centre čo najmenej semafórov - prednosť električiek ako Suché mýto. Navrhujem zrušiť semafóry na Kamennom, neskôr na Šafárikovom.
8. To nebude také jednoduché, ale súhlasil by som s nejakým prepojením Pribinovej (možno aj povrchovo). Štefánikovu si neviem predstaviť.