Reakcia na: eripmav #67831:
Pozri sa... Tunel Sitina je sucastou cesty europskeho vyznamu E(neviem kolko), ktory tu bytostne chyba... Pokial si myslis ze je len pre iAD, si na omyle...je predovsetkym pre transit, a nebyt tychto nespravodlivych "tunelov" a dialnic, ktore su zbytocne, lebo po nich nejazdi MHD, tak nam jazdia kopy kamionov cez miestne vidiecke cesty... v tom pripade by sme z pohladu dopravneho (co by si ako clovek co pise na dopravne forum mal vediet) v Europe cierna diera... Nehovoriac o tom, ze by sem nesli ziadny investori a vobec komunikacia s okololitym svetom by bola na urovni 18. storocia... to len na margo "toho tunelu"Pretoze zapchy v BA nie su kvoli IAD, ale v prvom rade kvoli TIR, ktorym tu chyba poriadny obchvat, a kvoli iAD, ktora sa vyhyba miestam, kde v kolonach stoji TIR..

eripmav
- praveze prepchate cesty a vedla nich BUS pruh, po ktorom prefrci autobus je jediny sposob ako dostat ludi naspat do MHD! a este lepsi su prepchate cesty a ked okolo nich prefrci elektricka. A tak je to nie len dobre, ale aj spravodlive - zoberme si Sancovu, alebo PRazsku ulicu - spravodlive podla prepravenych ludi je rozdelit tieto dvojprudove ulice na jeden BUS pruh a jeden pruh pre osobne auta - a IAD nech si caka v zapche a MHD+SAD mozu mat vyhradeny pruh trebars aj z Lamaca az po Zlate Piesky - a ten kolaps IAD je prave potrebny - preto, aby sa zobudili ludia a pochopili ze ZABERAJU MIESTO NA KTORE NEMAJU ZIADNE PRAVO - ak chcu sirsie cesty - tak si musia uvedomit ZE TO MUSI NIEKTO ZAPLATIT - a tu je otazka, ze kto? Danovi poplatnici, ti co sa vezu v tom autobuse - TI SIRSIU CESTU NEPOTREBUJU, ak by dostali adekvatnu cast cesty - a myslim, ze vsetkym autobusom by celkom vpohode stacilo aj ovela menej nez 60% plochy ciest ? Ten kto potrebuje sirsie a ovela sirsie plochy ciest a parkovisk je IAD - a pokial sa to ma platit z dani vsetkych ludi - tak nesuhlasim, alebo tiez pouzit spravodlive delenie, ked sa ide investovat do dopravy - tak 40% na stavby pre IAD a 60% na stavby pre MHD, ked sa zmeni pomer - ok, mozno diskutovat. Ale zmenami, o ktorych hovorim - bus pruhy a kolapsy IAD sposobia skorej presun este viac v prospech MHD - z toho jasne vyplyva, ze v prostredi bez deformacii, v spravodlivom prostredi by IAD nemalo sancu...