Reakcia na: KLF #67800:
No v globále mám taký blbý pocit, že nech už bude nové vedenie mesta po komunálnych voľbách akékoľvek, o moc viac pre MHD oproti tomu súčasnému nespraví. Ber to tak, že toto vedenie mesta pre aktívny rozvoj MHD nerobí nič, ale aj to nič je o málo viac, ako predchádzajúca vláda Moravčíka s námestníkom RsDr Dejom. Tak možno aj tí, čo prídu potom spravia zase o málo, ale predsa niečo viac pre reálny (nie iba verbálne deklarovaný) rozvoj MHD orpoti dnešku. ? Napr. fobust tvrdí, že vedenie mesta sabotuje MHD tými krokmi a rozhodnutiami, ktoré prijíma. O. K. aj to je uhol pohľadu, ale v tom prípade niekto (srôzni ľudia na rôznych postoch) ystematicky sabotuje našu MHD už dlhšiu dobu a určite s tým neplánuje prestať ku koncu volebného obdobia. ?
Sommelier
Najprv ku komfortu... Keď si pohodlne sadneš do 25 Tr, ktorá sa ťahá hore na DD po ako tak OK ceste - to považujem za komfort zrovnateľný ak nie vyšší oproti autu.
A muožeš mať pravdu, že natrieskané hlučné staré vraky na rozmlátených cestách a zvrškoch sú ništ mošt, ale aj to sa pomaly a neiste obracia.
A k dani... Lístok samotný sa imaginárne zo všetkých týchto zložiek skladá. Že Teba, ako daňového poplatníka v ďalšom imaginárne stojí dvojnásobok je druhá vec.
A teraz k daniam.
Sú ľudia s príjmami rozličnými. Použijem príklady (všetko v čistom)
1. Chyžná v hoteli - 13 000
2. Úradník MČ Lamač - 18 000
3. Manager v nadnárodnej spoločnosti zamestnanec - 100 000
4. SZČO - stolár - 60 000
5. majiteľ strednej firmy - 150 000
1. cestuje MHD - 300,- mesačne
2. spolu s manželkou má fabču, ktorú si komplet platí a jazdia spolu do práce a na chalupu
3. služobný voz nonstop, náklady žere firma, benzín si na súkromné účely platí sám
4. stolár - potreba k biznisu, veškeré náklady na auto idú do účtovníctva
5. vlastne detto - s tým, že tam nahádže celý vozový park
Tak. Ja som ani náhodou nepochopil, že kde z tohto vyplýva, že niekto platí vyššie dane. Vyššie dane platí ten, kto ich platiť chce. A najma od toho sú účtovníci.