Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #63661:
Ja som ťa už raz upozorňoval, že si netreba myslieť, že Slovensko je celý svet. Železnice mali otázku bezbariérovosti vyriešenú DÁVNO pred MHD. Si niečo spomínal, že si bol nedávno v Prahe. Tak si určite zaregistroval elektrické jednotky radov EM 475.1/2, dnes 451/452, zvané žabotlamy. Tieto jednotky sú čiastočne nízkopodlažné s úrovňovým nástupom a vznikli v 60. rokoch minulého storočia.
Reakcia na: aquila #63683:
Ja s tebou v tomto plne súhlasím, len mám jednu prosbu - nie na Ruzyň, ale do Ruzyně.
Reakcia na: Sommelier #63672:
Ty si obyčajný demagogický klamár. Zastávky nepotrebuješ zahusťovať ale riediť, križovania zabezpečíš, neustále omieĺaný kec o 80 cm ostrovček je obyčajné demagogické klamstvo - kde také doslovne 80 cm a nerozšíriteĺné sú? Môžem sa ti zvysoka vykakať na tvoj systém, ktorý chceš vytiahnuť z ulice kamsi do pustatiny. Ako som už písal - navštív mesto s funkčným Stadtbahnom, to je jasný dôkaz toho, že pusto kecáš.
Reakcia na: 81-71 #63663:
Suprava CD 471+071+971 je nizkopodlazna, na prevoz vozickarov usposobena, a rozumie sa samo sebou, ze pri zdvojkolajnovani, elektrifikacii a ciastocnom zapustani do zeme trate Praha Bubny - Letiste Ruzyne sa na prislusnu vysku upravia aj nastupistia, ved sa budu nove stavat. Koniec koncov, metro je dvojkolajna podzemna zeleznica izolovana od inej dopravy a toto by bolo to iste, akurat z vacsej casti na zemi a s napajanim trolejom. Naviac sa krasne krizi (v staniciach!) so vsetkymi tromi linkami metra - A na nadrazi Dejvice/Hradcanska, C nadrazi Bubny/Vltavska a B Masarykovo nadr./Namesti Republiky.

A metrom sa nevozim rad. Beee ?
Takže k téme STV, kliknite si www.medialne.sk a tam si diskutujte /ale musím sa zastať aquila, neznášam také reči, ala 81-71 alebo S499... /... ?
Reakcia na: funak #63677:
Ešte je starý grafikon, tento týždeň to jazdí kadejako...
Reakcia na: 81-71 #63670:
Si si nevšimol tú iróniu, čo z tej vety kričala? Narážal som práve na to, že v BA sa reťazovka považuje za škodlivú. ?
"No v Brne plánujú dať do plánovaného električkového tunela tú "škodlivú" reťazovku... lol"
Reakcia na: 81-71 #63678:
pozrel si si aspon ako vyzera projekt rychlodrahy na ryzyn ? vsimol si si tam ze by tam bol hustata zastavok ako pri metre ?

a prave z tohoto odhadu je metro na ruzyn kardinalna blbost. len trat od motola po ruzyn (teda polovicka planovaneho preldzenia) bude drahsie ako cely projekt praha - kladno.

nehovoriac o fakte, ze s dotiahnutim po ruzyn sa pocita az okolo roku 2023-2024 teda odo dneska skoro za 20 rokov! co mas 10 az 15 rokov viac oproti zeleznicnemu variantu.

a taktiez, odporucam ti vyskusat trat S7 popripade CAT kde to z centra do viedenske letisko trva 16 minut.
Reakcia na: 81-71 #63668:
Napr. taká Viedeň, Štokholm či Londýn sú myslím dosť veľké. ?
Reakcia na: 81-71 #63653:
Neprajem si, aby STV platila také nehorázne sumy, čo za tú Corgoň ligu požadujú. Sry za offtopic...
Reakcia na: tomas1 #63679:
Malo byť "OFFTOPIC", nevedel som, že to neberie špicaté zátvorky. ?
Reakcia na: 81-71 #63647:


1. SHS bol vysoko ziskový projekt z ktorého STV financuje plno ďalších vecí, Hríba a pod. Kiež by pán Ing. J. Z., Cng. dokázal vyčariť toľko prachov z komerčných aktivít, napr. z reklamy a pod. aby z toho bolo na kvalitnú MHD.
2. Všetky TV z openminded managementom sa zbavujú výroby programu v čo najväčšej miere a snažia sa zabezpečovať len vysielanie. Je to zdravý a logický trend. Licencované formáty - prečo nepoužiť osvedčené zo sveta.
3. Ja síce radšej Hríba ako SHS, ale nemám potrebu chcieť verejnoprávnu TV s 2,82% podielom na trhu, fakt nie.


Rybníček tiež nebol kúzelník, jeho umenie vidím v tom, že dokázal presvedčiť posrancov, že keď mu dajú jednorázovo peniaze, že spraví bigbang a urobí efektívnu a kvalitnú TV, čo potom aj urobil. Také niečo niečo by potreboval aj DPB. ?
Reakcia na: aquila #63676:
No jak myslis,ale v messkom priestore neni mozne davat uplne rovnatko medzi vlak a metro, to ti je dufam jasne.Rychlost 160 km/h nevyuzijes ak mas taku hustotu stanic ako u metra je,pretoze sa vlak ani poriadne nerozbehne.Preto je z tohot pohladu metro vyhodnejsie,aj dynamicke vlastnosti ma lespie,akceleraciu a pod. Ono v prehnanom modelovani by som mohol povedat,ze je blbost lietat lietadlom z jedneho konca BA na druhy koniec.
Vyjadrenie p. Weigla pre Bratislavske noviny (23/2006): "..nasadenie 15 m vozidiel na ktorúkoľvek „kĺbovú“ linku by nezabezpečilo požiadavky cestujúcich.“
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
Reakcia na: Sommelier #63674:
zeleznicna ma tu vyhodu, ze to pojde priamo do mesta bez zbytocneho zdziavania. na elektricku nedostane BA prachy z EU 😉
Reakcia na: Sommelier #63673:
Aha ok,je dost horko a mna tie dvojzmyselne vety obcas nenapadnu ?
Reakcia na: aquila #63671:
je jasne, že v Prahe by bola lepšia železničná - s priamym pokračovaním do Kladna...
Kdežto v BA pri súčasnom stave železníc - možno by som zvolil (aj) električkovú variantu (pripojiť aj NC Avion a priľahlú zástavbu, aby sa tam konečne začali stavať aj byty). Ale netvrdím, že tá železničná je úplne zlá (okrem toho sa ide realizovať).
Reakcia na: 81-71 #63670:
on to myslel presne naopak - v dobrom. ?
Reakcia na: tomas1 #63669:
jop. A načo sú súčasné radiály dobré ?
Nezhustíš zastávky, neurobíš ich bezkolízne s IGK a chodcami, nemôžeš tam poslať viac električiek ako časovo unesú, s nemožnými 80 cm ostrovčekmi, ťažko rozšíriteľné mimo územia BA, nerovnomerné zaťaženie vozov.
Budú o málo rýchlejšie, o málo lepšie.
Tak na čo ich vlastne ty a tebe podobní chcete využiť ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.