Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SZKV #63628:
kulové ! ? To čo sa chce nazvať NDS nebude fungovať na súčasných radiálach - už len pre hustotu zastávok a premávkovú rýchlosť.
Tramvajový systém relativně dobrý ? S dvomi vozovňami a mrte jalovými kilometrami ? To že ide zo 4och smerov a v meste sa pomelie ? To je relativně ? Čo zbytok koľajovej dopravy - ako tak 3 mestskej doprave slúžiace stanice ?

O vrtulníku nie, ale chcel by som po malom dunaji do biskupíc a vrakune zaviesť lodnú linku. Od Nového mosta, šafka, pribinovej, slovnaftu... Len to bude na zdrži chcieť tučnú plavebnú komoru... ?
Reakcia na: Sommelier #63613:
Vývoj na CELOM SVETE dokazuje, že bohapusto KECÁŠ.
Reakcia na: Sommelier #63606:

1) Bez diskusie z troleja.
2) Dosť.
3) Jednoznačne áno.

To si si sám vymyslel, teké úchylné otázky?
Reakcia na: si #63624:
ty pletieš modré s oranžovým. Oblúkom (okruhom) sa dostaneš prakticky odvšadial všade.
Reakcia na: Sommelier #63615:
Proboha, co je to zase za blábol?! Proč pořád vymýšlet nesmysly, když zatím nemáte ani na obnovu autobusů, vozíte se jak Bulhaři ve vracích Ikarus 280 a tramvajový systém máte relativně dobrý?! Samozřejmě existuje spousta různých dopravních systémů po celé Evropě, ale jednak NIKDE nejsou samoúčelné (to by voliči své politiky hnali...) a VŽDY je na prvním místě porovnání potřeb klientů s reálnými ekonomickými možnostmi města. Proto staví ve Stuttgartu podzemní tramvaj (mohli by mít metro), v Karlsruhe vlakotramvaj, v Nantes a Caen trolejbuso-tramvaj (která je svou nespolehlivostí náležitě vytrestala) atd. atd. Naopak existuje spousta měst, kde si vystačí s pár linkami metra a spoustou autobusových linek a systém přesto funguje, že byste mohli závidět (Stockholm, Kodaň, Madrid, Paříž...).
A osobně si myslím, že stávající radiály v následujícíh letech bohatě stačí a navíc (jak už tu psali jiní) je možné s relativně malými náklady systém průběžně zdokonalovat. Mohlo by se tio totiž stát, že tak dlouho buseš stavět roztodivné "nosné systémy", až se v nich budeš vozit sám!
Mimochodem- vrtulníky bys jako nosný systém nechtěl?
?
Reakcia na: S499.1023 #63617:
U nás tiež nemáš verejnú dopravu všade..
Reakcia na: S499.1023 #63616:


Na námestí SNP, keď ešte nenašli toho zázračného investora, ktorý to postaví a zacvaká ? Keď sa to teraz čerstvo rekonštruovalo, že ešte betón nevyzrel ?

Ako vďaka tomu Staromestskému nápadu vyzerá Mierko a Štefánikova ?
Most SNP je priamo narvatý do mesta, bez akejkoľvek snahy ho obísť. Svojho času bolo dosť možností ako to spraviť inak - a ako sme si zvykli - neboli na to peniaze.

Aj som si myslel, že sa nad tými linkami pozastavíš, ale dával som ich tam pre ostatných, aby vedeli o čom je reč. ?

Pražské metro do úzkeho centra ani nemuselo. Centrum je a bolo výborne zaelektričkované. Väčšina ľudí tam NEVYSTUPUJE ale len PRESTUPUJE.

Odkiaľ si vyčaroval že ľudia chcú ísť do centra ???
Aký rozvoj sa v centre predpokladá ?

Rozprávam o okruhu pre NDS a nie o výplodoch skrz centrum - načo by asi bolo spojenie (Dúbravka) Karlovka - Petržalka - (1... Nivy - Trnavské mýto) (2... Prievoz - Nové mesto - Rača) ?
Reakcia na: Papyr #63540:
Odkiaľ máš túto informáciu? Ešte pred 2 mesiacmi Prešov tie TAM-y odmietal predať.
Reakcia na: Sommelier #63618:
na tej trase na jej prepravne naroky postacuje jedna spickova autobusova linka so spickovym intervalom 8 minut, stavat kapacitny system v smere kde mi dopravne naroky stiha obsluzit jedna autobusova linka s takym intervalom povazujem za nezmyselne vyhadzovanie penazi...
Reakcia na: eripmav #63509:
Zrušiť trať na hlavnú stanicu by bola najväčšia idiocia v dejinách MHD v Bratislave. A ak ju označuješ za nepoužívanú, tak slepý si ty!
Reakcia na: tomas1 #63497:
Rybníčka by som moc neospevoval. Vyrobil z STV obyčajnú komerčnú televíziu, ktorá by mohla pokojne fungovať aj bez dotácií. Skutočne netuším, čo má čo na verejnopúrávnej televízii hľadať nejaká SuperStar.
Reakcia na: Eury #63487:
Veľmi intenzívne som sa snažil prinútiť kompetentných, aby tú prešovskú 15Tr kúpili. Ale zdá sa, že Cng. by to bral ako osobnú urážku.
Reakcia na: tomas1 #63476:
Súkromný dopravca kúpi za vlastné a musí to dostať späť buď v cestovnom alebo v dotáciách. Nerobí to z filantropie. Bodka.
Reakcia na: Andy #63460:
Ty máš teda skutočne dosť...
Reakcia na: si #63614:
keď zabudneš na model do centra a z centra a zamyslíš sa nad prepojením Biskupice - Prievoz - Ružinov - Nové Mesto - Rača, čo je na tom zlé ?
Napríklad táto trasa sa dá zrealizovať úplne rovnako a bude rozhodne urbanisticky osožnejšia ako pokračovať vo vytváraní jedného prestupného centra.
Reakcia na: Andy #63453:
Neviem ako Tebe, ale mne to pripadá celé hrozné. Podľa Teba je normálne, že nemáš vôbec žiadnu inú možnosť dopravy, ako IAD???
Reakcia na: Sommelier #63450:
Električka na námestí SNP by pod zem vliezla na Mierku? Si THC požíval alebo čo? Električka vlezie pod zem na Nám. SNP a vylazie spod nej na Predstaničnom námestí, prípadne spod nej nevylezie vôbec, čo je na tom k nepochopeniu?
Áno, Staromestská je dopravne v poriadku. Kam inam by si chcel doviesť most z Petržalky do centra? Ktoré miesta mali mať inú fukciu? Kto to povedal, kedy a prečo?
O smerovaní pôvodnej diaľnice mi skutočne linky posielať nemusíš:-). Niečo o nej viem.
Metro C bolo stavané ako prepojenie Jižního města s centrom, nie s východom a západom. Ako by si chcel postaviť JEDNU trasu, aby spájala JM s centorm, východom a západom súčasně?
Ten zvyšok - prečo odbočuješ od svojich pôvodných zvrhlostí niekam inam? Ešte raz sa ťa pýtam - ako by si električku z Petržalky smeroval Ty? Načo ti je napojenie Petržalky do Karlovej Vsi a na Kramáre, keď ľudia chcú do centra?????
Reakcia na: si #63612:
koľko systémov má bežná metropola, ktorou sa chce naša dedinka stať ?
Od autobusov, cez električky, metro, hybridy, vlaky...
Pri dnešných možnostiach variability a možností spoločných platforiem ?

A kto hovorí, že to (napriek tomu, čo som akurát napísal) musí byť nekompatibilný systém ?
Zachovajme 1000 mm rozchod aj napájanie. Prečo by rýchlodrážna električka nemohla na samostatnom telese využívať koridory železničných tratí ?
Reakcia na: Sommelier #63613:
isto, vela penazi a buldozerov by sa zislo, ale to bude treba uplne rovnako aj na to ak budes stavat neaky system uplne nanovo... a rozdiel v tom pouzit existujuce je taky, ze to mozes robit postupne, dajme tomu ze tento rok mam neake peniaze tak preryjem celu ruzinovsku radialu a dam tam mimourovnove krizenia a vyriedim zastavky, cele to ale mozem prevadzkovat nadalej napojene na ten zvysok bez zmien a ludia to pocitia len pozitivne, kedzto ak na tej istej trase postravis nieco nove (a to stare zrusis; ci nebodaj aj nechas - bude ti to este odcerpavat cestujucich) tak sa ti ludia na to vyseru ak ich to z ruzinova vyklopi kdesi na mileticke a tam budu musiet zas do niecoho prestupit az kym ti o 5 rokov nedojdu dalsie peniaze aby si mohol spravit dalsi kusok toho noveho...
Reakcia na: fobust #63611:

Žeby peniaze... Ja sa snažím o pochovanie toho volebného blábolu - že to bude "postavené" na súčasných radiálach.
NDS sa nikdy na nich nepostaví. Nemá šancu ! To za tých 15 rokov snáď zmeníme vyhlášku a kúpime porschetry (na viac asi nebudeme mať) a stále to bude "len" električka s malým rozdielom od 2 x T3 čo do kapacity a rýchlosti.

Jedine na nových tratiach, ktoré budú 100 % bez prejazdu automobilov, prechodu peších a bez bezprostrednej blízkosti obytných budov - len v tomto prípade bude rýchlosť spomínaných 80 km/h a nenahustené zastávky.
A to sa na súčasných tratiach spraviť nedá ! Pokiaľ nepoužiješ veľa peňazí a buldozérov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.