Reakcia na: 81-71 #63663:
Suprava CD 471+071+971 je nizkopodlazna, na prevoz vozickarov usposobena, a rozumie sa samo sebou, ze pri zdvojkolajnovani, elektrifikacii a ciastocnom zapustani do zeme trate Praha Bubny - Letiste Ruzyne sa na prislusnu vysku upravia aj nastupistia, ved sa budu nove stavat. Koniec koncov, metro je dvojkolajna podzemna zeleznica izolovana od inej dopravy a toto by bolo to iste, akurat z vacsej casti na zemi a s napajanim trolejom. Naviac sa krasne krizi (v staniciach!) so vsetkymi tromi linkami metra - A na nadrazi Dejvice/Hradcanska, C nadrazi Bubny/Vltavska a B Masarykovo nadr./Namesti Republiky. A metrom sa nevozim rad. Beee ?
aquila
a prave z tohoto odhadu je metro na ruzyn kardinalna blbost. len trat od motola po ruzyn (teda polovicka planovaneho preldzenia) bude drahsie ako cely projekt praha - kladno.
nehovoriac o fakte, ze s dotiahnutim po ruzyn sa pocita az okolo roku 2023-2024 teda odo dneska skoro za 20 rokov! co mas 10 az 15 rokov viac oproti zeleznicnemu variantu.
a taktiez, odporucam ti vyskusat trat S7 popripade CAT kde to z centra do viedenske letisko trva 16 minut.