Reakcia na: fobust #62280:
Zeleznicna trat ma ist hlbsie pod zemou. A preto by bolo dobre zaoberat sa tym teraz, ked sa pripravuje projekt tunelu filialka - petrzalka.Co sa podzemnych garazi tyka, mohli by sa vybudovat vedla trznice za budovou koňky na sucasnom parkovisku.
Investora by som stimuloval jedine pozemkami zdarma. Myslim si, ze takyto projekt, v absolutnom centre mesta s moznostou vybudovania lususnych terasovitych bytov s vyhladom na bratislavu a "bulvar" kriznu by malo byt dostatocne. Ak nie ponuknut k tomu este nejake pozemky. Respketive sa nejakymi tymi milionmi podielat. 100 - 200 mil. by pre msto nemal byt problem najst. Ved len za minuly rok bol prebytok 235 mil.
(mimochodom bude ten prebytok pouzity na dofinancovanie tych 200 mil, co bolo zobranych na Solarisy z r-elektricky?)
Ámos
Lebo nemam pocit, ze ak sa raz bude nieco zakopavat tak vsetko v celom centre.
Mimochodom nejake zakopavanie elektricky za Trnavskym mytom smer Vajnorska a Ruzinov by bolo neefektivne. Takze aj tak by to na tych miestach vyliezalo von.
fobust: Ako si predstavujem budovy.
Na prizemi by bol priestor na chodniky, na 1. nadzemnom by sa budova rozsirovala (napr. ako budova zivnobanky (2. budova vedla novej sceny))
Celkovy vzhlad budovy by som samozrejme nechal na architektoch aj jej riesenie. Mne ide o odstranenie (aspon ciastkove) nevyhovovujuceho stavu. Ved dnes trva trasa Legionarska - Odbojarov 4 minuty. Po vybudovani by to mohlo byt 3 mozno aj 2 minuty.
Takisto by sa vyriesil neprijemny vzhlad terminalu a nevyhovujuci stav trate.