Reakcia na: Ámos #62279:
Prosím, len to nie, sú to iba čiastkové riešenia, ktoré nemajú s nejakou koncepciou nič spoločné. Vážne by radšej bolo dobré riešiť to celkové zakopanie električky v CMO pod zem, v tých dvoch oblúkoch. Veď by sa mohlo začať postupne, hneď po dobudovaní trate do Petržalky.Toto, čo navrhuješ, to sú iba dve krožovatky. Ale električka musí čakať aj na iných križovatkách, nielen na týchto dvoch. To by sme potom mohli robiť podjazdy pre električku na každej križovatke
fobust
Konečne rozumný návrh. Obávam sa však že tunak je kolízia so železničným tunelom z Filiálky, trebalo by na to myslieť a dohodnúť sa so železnicami. Investor by sa dal prilákať napr. aj znížením dane na povedzme 10 rokov, to by mohol byť dobrý stimul. Čo sa urbanistickej a architektonicej podoby týka, tak som za spoluprácu s architektom hl. mesta, aby sa ten spolupodielal na konečnej úprave stavby. Neoddeliteľnou súčasťou každej novostavby je aj statická doprava - a podzemné garáže a podzemný terminál sa vylučujú, trebalo by to riešiť inak.