Reakcia na: hoppusmark #62283:
Co ti brani v tom, aby si nasledne ked raz budu peniaze na dalsie zakopavanie pokracovat kriznou dalej.Lebo nemam pocit, ze ak sa raz bude nieco zakopavat tak vsetko v celom centre.
Mimochodom nejake zakopavanie elektricky za Trnavskym mytom smer Vajnorska a Ruzinov by bolo neefektivne. Takze aj tak by to na tych miestach vyliezalo von.
fobust: Ako si predstavujem budovy.
Na prizemi by bol priestor na chodniky, na 1. nadzemnom by sa budova rozsirovala (napr. ako budova zivnobanky (2. budova vedla novej sceny))
Celkovy vzhlad budovy by som samozrejme nechal na architektoch aj jej riesenie. Mne ide o odstranenie (aspon ciastkove) nevyhovovujuceho stavu. Ved dnes trva trasa Legionarska - Odbojarov 4 minuty. Po vybudovani by to mohlo byt 3 mozno aj 2 minuty.
Takisto by sa vyriesil neprijemny vzhlad terminalu a nevyhovujuci stav trate.
Ámos
Jednym z problemov elektrickovej dopravy v centre je krizovatka Legionarska - Krizna a Trnavske myto. Cele by to bolo potrebne dat pod zem. Na to vsak mesto peniaze nema. Preco teda nevyuzit sukromneho investora.
Plochu kolajiska od krizovatky Legionarska - Krizna a "terminal" na Trnavskom ponuknut investorovi na vybudovanie nejakeho toho objektu s tarchou nutnosti vybudovania podzemnej elektrickovej trate, ktorá by pod zem vstupovala za zastávkou Legionarska nasledoval by podzemny prestupny terminal a nasledne by trat pokracovala vetvenim a vystupovala na povrch pri statistickom urade na Mileticovej ulici repsektive pred zastavkou Odbojarov.
Budove dat obmedzenie pri krizovatke Legionarska - Krizna obmedzenie max. 10 nadzemnych podlazi, pricom poslende bude ustupene s terasovitym vzostupom smerom k Trnavskemu mytu, kde by bolo vyskove obmedzenie 26 nadzemnych podlazi, pricom posledne by bolo opät ustupene.