Reakcia na: Ámos #62279:
Prosím, len to nie, sú to iba čiastkové riešenia, ktoré nemajú s nejakou koncepciou nič spoločné. Vážne by radšej bolo dobré riešiť to celkové zakopanie električky v CMO pod zem, v tých dvoch oblúkoch. Veď by sa mohlo začať postupne, hneď po dobudovaní trate do Petržalky.Toto, čo navrhuješ, to sú iba dve krožovatky. Ale električka musí čakať aj na iných križovatkách, nielen na týchto dvoch. To by sme potom mohli robiť podjazdy pre električku na každej križovatke
Sommelier
pri sitine namáš prekládky inžinierskych sietí - mrte peňazí !
namáš stanice - eskalátory, výťahy, schodištia, nástupištia
koľajnice a trakčné vedenie
tak zložitý projekt - vetvenia, stanice
nemáš pivničné priestory a historické stavby nad hlavou
mrte podzemnej vody
odkup pozemkov a budov - viem, že toho nemusí byť veľa, ale predsa
Pri sitine máš
lepší prístup na stavenisko - vozidlá, betonárky, úložnú plochu
menej elektriny a elektroniky
Za 10 je nereálne to postaviť - můj široký a neodborný rozsah je 30 - 50... a nebudem daleko od pravdy.
Čo ma ale viacej zaujíma sú zbytočné a vysoké prevádzkové náklady.