Co takto spravit porovnavaciu tabulku metro vs. rychlodrazna elektricka vs. elektricka (pripadne aj nieco ine)? Lebo (aj ked sa mi myslienka elektrickovej rychlodrahy velmi paci), mam dojem, ze mnohi zastancovia elektriciek sa snazia na podporu svojho riesenia uvadzat len argumenty, preco su elektricky dobre a metro zle. Takymto neobjektivnym (v zmysle zvyraznovania dobrych vlastnosti zastavaneho systemu) mozu dobrej myslienke aj uskodit (podla mojho nazoru).
Porovnavat sa da v mnohych veciach (cestovna rychlost, priemerna medzistanicna vzdialenost, hlucnost, ...). Takychto porovnavacich kategorii by malo byt vacsie mnozstvo (30-40?) nech si kazdy dokaze spravit usudok. Lebo na jednej strane je tabor, ktory tvrdi ze len metro vyriesi dopravnu situaciu a druha strana vravi, ze stacia iba eleny (ako nosny dopravny system). Ludia, ktori maju iny nazor (alebo aspon oponuju - hoci konstruktivne), su oznaceni za podplatenych Metrom alebo zarytych automobilistov, niekedy to dokonca zabieha do osobnych urazok. A podobne je to aj z druhej strany, lenze odporcov elin je tu menej, tak taketo prispevky sa vyskytuju menej.
Porovnavat sa da v mnohych veciach (cestovna rychlost, priemerna medzistanicna vzdialenost, hlucnost, ...). Takychto porovnavacich kategorii by malo byt vacsie mnozstvo (30-40?) nech si kazdy dokaze spravit usudok. Lebo na jednej strane je tabor, ktory tvrdi ze len metro vyriesi dopravnu situaciu a druha strana vravi, ze stacia iba eleny (ako nosny dopravny system). Ludia, ktori maju iny nazor (alebo aspon oponuju - hoci konstruktivne), su oznaceni za podplatenych Metrom alebo zarytych automobilistov, niekedy to dokonca zabieha do osobnych urazok. A podobne je to aj z druhej strany, lenze odporcov elin je tu menej, tak taketo prispevky sa vyskytuju menej.
Kockac
Andrej: A) Ked si to tak vezmes, v podstate cele mesto je neesteticke - o co krajsie by sa na jeho mieste vynimala kombinacia lesov a luk... Preco teda neposleme ludi byvat pod zem? Nuz, podla mojho nazoru najma preto, ze je to jednak prilis drahe a dvak su ludia, ktorym to moze vadit. Rovnake vyhrady mam aj k lubovolnym podzemnym dopravnym prostriedkom. Mimochodom, viem, ze tento priklad je nadneseny, ale sluzi na to, aby ste pochopili kam mierim.
B1) vid predchadzajuci odstavec
B3) Ano, rozdiel je pocut, ale mne ide o to, aby som zdoraznil, ze sa nazdavam, ze - pokial je kvalitna trat (to je naozaj dolezite) - elektricka vydava "tolerovatelny" hluk.