Andrej: Tak dobre, prehanam, ale v kazdom pripade clovek (aspon ja) nie je jaskynny tvor a tak sa lepsie citim nad zemou ako pod nou. Navyse (ked uz sme pri tej Prahe) stanicami podzemky pretahuje dost chladny prievan, asi ta klima (*). Mne to prijemne nie je (a ako trosku citlivejsi clovek mam tendenciu prechladnut). Elektricky a autobusy sa v zime vykuruju - metro sa vykurovalo akurat velkym poctom ludi, co v nom boli (+). Co mi pripomina - tlacenica v elektrickach je bratislavska specialita. V Prahe som sa tlacil iba v metre.
(*) Nie som proti krytym staniciam, je to zvycajne prijemne (napriklad Praha, metro B, konecna Zlicin), ale ked je tam taaaaaky prievan...
(+) Taky bol moj dojem, mozno sa vykuruje aj inak, mozno je to len chyba povodnych sovietskych vozov (Ecs ci tak nejak).
Suma sumarum: Podpovrchova trat ma sice svoje vyhody (nezavadzia, nizsi hluk etc.), ale aj nevyhody - nemozno ju brat tak, ze je vo vsetkom okrem ceny lepsia.
(*) Nie som proti krytym staniciam, je to zvycajne prijemne (napriklad Praha, metro B, konecna Zlicin), ale ked je tam taaaaaky prievan...
(+) Taky bol moj dojem, mozno sa vykuruje aj inak, mozno je to len chyba povodnych sovietskych vozov (Ecs ci tak nejak).
Suma sumarum: Podpovrchova trat ma sice svoje vyhody (nezavadzia, nizsi hluk etc.), ale aj nevyhody - nemozno ju brat tak, ze je vo vsetkom okrem ceny lepsia.
Andy