Reakcia na: Ike #60543:
67 by nebola podľa mňa využitá od Trnávky. Možno radšej zlúčenie 65 a 67, s tým, že by určené spoje 67 končili na Jurajovom dvore, keďže 65 má redší interval. 57 nechať. 49 nechať, aj keď je blbo sa pozerať ako to chodí pod trolejmi, ale rýchlo dostavať trať na Patrónke, potom zrušiť. 38 zrušiť. Možno 54 by sa dala zlúčiť s 54, s tým že by chodila cez ŽST Vajnory, kade premávala keď bol uzavretý Vajnorský nadjazd. 42 by mohla mať normálnejšiu trasu napr. od Zochovej cez Koziu, Mišíkovu, Havlíčkovu na Prokopa Veľkého na Valašskú na riedkymi intervalmi.
fobust
To že sa následný interval predĺžil nemôžeš priposovať chybe systému. Navyše nie všade tomu tak bolo. Negatívne zmeny by boli tak či tak, však vozový park sa neobnovuje, niet s čím jazdiť. Samozrejme že sa sa celá zmena robila kvôli šetrenu, nie kvôli systematizácii ako takej. V MHD v Bratislave majú všetky zmeny spoločný menovateľ - šetrenie. Dokiaľ nebude menovateľom systematizácia - t.j. budeme robiť zmeny práve kvôli tomu aby sme tu nastolili nejaký systém a poriadok - tak to bude vždy iba horšie a horšie.