Reakcia na: Ike #60545:
No 1. koľko ľudí denne cestuje z Podunajských Biskupíc na Žabí majer? Minimum2. Jurajov Dvor je svojim spôsobom uzol danej lokality s prestupom na NDS, teda je prirodzenou konečnou.
3. Čo tým ušetríš? Možno 1 bus
4. Ak nie je na Vinohradníckej/Stavivách / Žabom majeri WC a iná infraštrkutkúra pre vodičov bude komplikované prestávkovanie.
5. Zdá sa mi user unfriendly mať CSP na Vinohradiníckej smer Stavivá so značkami: štvorec ide po Jurajov Dvor, kosoštvorec ide po Astronomickú, trojuholník ide na Žabí majer, guličku ide na Stavivá cez Žabí majer. Čo by zákonite vzhľadom na súčasný stav a intervaly, ak ich nechceš meniť vzniklo.
AAA
Re #60518 NN: Chorvátsky Grob si to platí.
Re #60522 pj: Čo sa týka vodičov 203 a 207 musíš napísať čas a dátum a ev. č. vozidla a ideálne by bolo keby si napísal aj poradie, no pochybujem, no ja tadiaľ tiež jazdím často a tí vodiči jazida v pohode. A kĺbových t-busov je nedostatok takže s tou 208 pochybujem.
Re #60534 fobust: Systém vtedy síce lepší nebol, no následné intervaly boli všade, alebo skoro všade lepšie ako po roku 2000. Totiž prechod na prestupnú tarifu, sa okrem iného využil k tichému rušeniu liniek a predlžovaniu následných intervalov.
Re #60535 Ike: A ktoré? Bo mňa okrem 38 nenapadá žiadna, no možno by sa mohli na niektroých predĺžiť intervali (77, a pod.)