p.s. inak potom by sa stala aj filialka nova centralna stanica a riesilo by sa cez nu aj primestska doprava.
jednalo by sa o takzvanu kompletnu prestavbu zeleznicneho uzla bratislava.
peniaze na to da EU vo vyske 80-90% (podla projektu) lebo zeleznicny uzol bratislava je na dvoch multimodalnych TEN-T koridoroch a je to zaradene ako jeden z 30tich prioritnych projektov EU na ktore sa planuje dat do roku 2013 dokopy asi 900 miliard euro
to len na predstavu
jednalo by sa o takzvanu kompletnu prestavbu zeleznicneho uzla bratislava.
peniaze na to da EU vo vyske 80-90% (podla projektu) lebo zeleznicny uzol bratislava je na dvoch multimodalnych TEN-T koridoroch a je to zaradene ako jeden z 30tich prioritnych projektov EU na ktore sa planuje dat do roku 2013 dokopy asi 900 miliard euro

to len na predstavu

Ámos
A ja som nereagoval na to, ze by stat mal prispievat na NDS (ci uz je to metro alebo elektricka) ale na to, ze tunel popod Karpaty bude financovat len mesto a zupa. Totizto mesto ani zupa na to nikdy nebudu mat a tak to urcite bude dane do verejnych prac.
Re #55757 aquila: Praveze s brokovnicou sa trafis aj v amoku. Ma slusny rozptil ty trupik.