Reakcia na: m@rtin #53504:
To snad chceš říct, že ty tramvaje budou mít ještě ke všemu podélné uspořádání sedadel jak staré Ringhoferky?! Mě osobně se to nelíbí, uspořádání "nahoru po schodišti dolu" se mi jeví pro období kolem roku 2020 (a tehdy to bude ještě jezdit, ne-li podstatně déle!) morálně zastaralé (dnes už se dají koupit i tramvaje s jednou úrovní podlahy, maximálně s trochu zvýšenými konci, víme?) a jsem upřímně zvědavý, kam to nakonec bude jezdit. Soudě podle chodových vlastností Aster v Brně to bude svezení jak víno...
S499.1023
Pokiaľ nezohľadníme externality (a môžeme ich zohľadniť len nejakým konsenzom, pretože algoritmizovať ich ešte nikdy, nikto a nikde nedokázal), nemá verjná doprava šancu.
33% administratíva v DP je jedna vec, fakt, že VŠADE na svete je administratíva v mestskej hromadnej doprave okolo 50%, mi budeš musieť nejako dodatočne vysvetliť.
Či je 4,5% nezamestnaných v BA duševne chorých, alebo nie, nepokladám za podstatné (aj keď pár takých "duševne chorých" by som s Tebou rád konfrontoval? ). Jednako je duševná choroba chorba ako každá iná a necháme snáď všetkých chorých pomrieť?, jednako sú tu aj iné regióny.
Na záver - nepoznám ŽIADNU krajinu na svete, ktorá by sa živila LEN výskumom a vývojom. Ešte aj v tom Vatikáne vyrábajú nejaké tie hostie?. To sú choromyseľné neoliberalistické teórie, ktoré nie sú NIJAKO podložené.