Reakcia na: d3k0 #53006:
stratu okolo muchovho námestia v km doženiem na useku čo som napísal , a ovsiste má smer zochova teda L84 predsaL34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty


tr3mp
- spojenie pod Nový most (prestup na 29, 30, 37 a električky do Dúbravky zo severnej časti Dvorov a Hájov.
- spojenie na AS Mlynské Nivy a východný okraj centra z tej istej časti Petržalky (t. j. narozdiel od väčšiny Petržalských liniek sú oba smery celodenne rovnomerne využité).
- spojenie západnej časti Dvorov (Kremnická, Záporožská) s prestupnou zastávkou Ekonomická univerzita (najmä prestup na 98 na Bajkalskú, Vajnorskú a Račiansku), čiastočne aj prestup na 68 do oblasti Košickej a Miletičovej
Ako by si navrhol prebudovať 88 Ty?