L95 - treba vybudovat zastavku Jungmanova.V buducnosti sa tam aj tak planuje uzol. A je to aj nelogicke, ked nosna linka tade len prefrci. DPB by to udajne aj uvital, ale zastavky buduje, mesto. Vyhody su nielen pre obyvatelov dotknutej oblasti, ale rozsiri sa moznost prestupu z L95 na L84 bez straty L83 a zlepsi sa pristup k hlavnej poste (pocul som na to dost kritiky od starsich ludi). Mozno sa casom ukaze, ze bude stacit iba posilnena a predlzena L84. Btw, ked je malo klbakov, tak preco sa nezoberu tam, kde je subeh z elektickou (napr. dubravka-a casto tam chodim-nepotrebuje obe L34 aj L83)? Okrem toho, na L95 by sa mali vybudovat pristresky a ostrovceky lebo niekde chybaju. Nezabudajme, ze pre Petrzalcanov je L95 nahrada chybajucej (večne?) elektricky, tak maju pravo aspon na pristresky a logicky umiestnene zastavky 95ky.
d3k0
Co sa tyka 84+34 - myslis, ze by sa niekomu pacilo, keby si ich nechal prestupovat na Hrobonke? Ja len, ze ked podla teba nemozu cestujuci prestupovat z 95 na 99, tak preco uz podla teba mozu prestupovat z 34 na 84? Kde ziskas kilometre, ktore cez vikend stratis na subehu 34 a 84?
A co sa tyka pozemkov - preco sa neurobil usek cesty medzi zastavkou Tupolevova a Technopol? V odpovedi najdes aj odpoved na otazku, preco sa tam nestavia obratisko...