Reakcia na: d3k0 #52997:
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.
Technopol
78 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Stary most - Dolne hony (radšej L78 nechať po šafko a spraviť L88 solo (z linky99)hlavne že L88 rušili )
87 Dostihova draha - Furdekova - Gettingova - Most Apollo - Dolne hony - Ruzinov (to je ok)
83 (az po vybudovani obratiska Technopol) Technopol - Romanova - Osuskeho - Nam. hraniciarov - Dubravka (prečo radšej nebuduju obratisko tupoleovova pre L 83 a 96 a možno dalšie)
84 (po presmerovani 83) Ovsiste - Furdekova - Nam. hraniciarov - Prokopa Velkeho (tuto trasu robila L83 doteraz zrušili a teraz idu to dať späť? a čo ekonomická univerzita? )