Reakcia na: Beus #52987:
Osobne si myslím, že na tej križovatke semafóry nájdu svoje uplatnenie. Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale kdesi som čítal, že podľa štatistík to bola jedna z najnebezpečnejších križovatiek v Bratislave. Tiež mám celkom napečené, keď tam jazdím. Horší výhľad je asi už len pri pripájaní sa na Staromestskú spod Nového mosta a na Most Lafranconi od Botanickej.S preferenciou inak súhlas. Snaha obmedziť kolízie s IGK sa cení, ale či práve toto je ten ideálny spôsob...
Re #52997 d3k0: Hm, no a-88 by naopak potrebovala viac spropagovať, a nie ďalší odliv. Neviem, nakoľko plná býva v špičke, ale mimo nej sa mi zdá ešte prázdnejšia, než stará a-90.
Ak ten problém pri vyústení Mostu Apollo skutočne "vyriešia" takto, vôbec neviem, načo ten most odnikiaľ nikam potom stavali...
AAA
Re #52953 matej: Kvalita našich tratí a ten hluk súvisia skôr ich s ich neúdržbou. 90 mil./1 električka znie reálne za takú jednu električku lepší štandard.
Re #52955 matej: Ale kritika v súvislosťou s dopravou do Arény je skôr od Petržalčanov, ktorý do nej nemajú priame spojenie.
Re #52958 Emo: Nehádam sa, nepočítal som to.
Re #52963 inTony: Tak potom v poriadku, ja som len vychádzal z toho, že plánovaný víkendový interval je podľa auditu 15 min. A aj preto som proti zmenám v električkovej doprave navrhovaných auditom.