Reakcia na: marko #51747:
Som si istý, že k nemocnici na Antolskej by išlo najmenej ďaľších 100 vä, prevažne z kuframi, práve totiž dorazili Pressburger-expressom ťahaným okuliarnikom na Pressburg Hauptbahnhof a potrebujú sa _súrne_ dostať na Antolskú, keďže nikde v okruhu 1500 km nie je špecializovanejšej, dokonalejšej nemocnice s potrebou obsluhy nosným systémom. Keď sa nad tým tak zamýšľam, tak by vlastne mala ísť železničná trať okolo Antolskej, kde by bol vybudovaný v samotnom centre Engerau zbrusu-nový Hauptbahnhof medzinárodného významu. ?
hoppusmark
Takže vedel by som si to predstaviť tak že by som namiesto rekonštrukcií K2(určite neboli lacné) kúpil fungl nové NP električky ktoré by mali oveľa väčšiu kapacitu ako tie K2 ktoré sú tu teraz a pre BA kapacitne nestačia.....
Takže nie len kvôli nízkopodlažnosti, ale aj kvôli zvýšeniu kapacity.
T3 by som samozrejme nevyhadzoval, proti tým nič nemám ?
Ináč keď už je tu diskusia o BN12 tak sem dávam link že ako vyriešili "hrb" v Mercedese....Ide o autobus MB Low Entry....
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1432
Takisto aj SOLARIS Low Entry......
K diskusii o Novoplane: je to asi tak strašný autobus ako BN12......V tomto Karosa u mńa jednoznačne vyhráva.......