Reply on: Spectre #51770:
No, moja kritika smeruje od zaciatku k tomuto:1.Preco ked chybaju busy, tak sa urobi redukcia v miestach, kde neexistuje alternativna doprava (Petrzalka, Vlcie hrdlo).
2.V Petrzalke zije 1/3-1/4 bratislavcanom, z ktorych sa vacsina kazdodenne potrebuje dostat cez most. Ale rozhodne kapacita liniek (niekto to nazval - miestokm, alebo tak nejako) v pomere k ostatnej ba nie je taka.
3.Nech uz je tu elektricka a nech sa stale iba neslubuje.
4.Preco toto navrhovali ludia zo Ziliny a pod.
5.Ako sa moze tvrdit ze su spravene prestupove busy - ked ich intervali nie su a ani nemozu byt zladene. (Ako sa da zladit 99 - ked nadvazujuce busy maju uplne ine intervaly).
hoppusmark
Takže vedel by som si to predstaviť tak že by som namiesto rekonštrukcií K2(určite neboli lacné) kúpil fungl nové NP električky ktoré by mali oveľa väčšiu kapacitu ako tie K2 ktoré sú tu teraz a pre BA kapacitne nestačia.....
Takže nie len kvôli nízkopodlažnosti, ale aj kvôli zvýšeniu kapacity.
T3 by som samozrejme nevyhadzoval, proti tým nič nemám ?
Ináč keď už je tu diskusia o BN12 tak sem dávam link že ako vyriešili "hrb" v Mercedese....Ide o autobus MB Low Entry....
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1432
Takisto aj SOLARIS Low Entry......
K diskusii o Novoplane: je to asi tak strašný autobus ako BN12......V tomto Karosa u mńa jednoznačne vyhráva.......