to je sila tieto niektore staznosti. ked som byval v NY, musel som na svoju zastavku metra (broadway) slapat asi 8min. a v metre som este 2x prestupoval a vsetkym to prislo normalne. v atlante som musel najprv busom, potom martou (rychlodrahou) a potom zasa busom a tiez pohoda. jak v NY, tak aj v atlante sa jednalo o cestu do dolezitych casti mesta z nie prave zapadakova. v prahe ked chcem ist z bytu do centra bud musim slapat par minut na tram alebo si pockat na bus (135) s intervalom, ktory by sa asi mnohym nepacil a potom z toho busu este prestupit na metro (namesti miru, prip. florenc). a v karlovke na elinu tiez musim slapat cca 7min. a do prace musim prestupovat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
Tomi
Mimochodom, túto kritiku v článku zo SME som vôbec nepochopil: ...Viacerí si kvôli predĺženiu trasy musia kupovať aj lístky s dlhšou platnosťou. "Bývame pri Tescu. Na úrad práce trvala cesta takých 14 minút, teraz to dcére trvalo asi 25 minút. Hotová vyhliadková jazda! Tam a späť - namiesto polhodinového lístka kupovala hodinový," tvrdila Jaroslava. "Výsledný efekt? Predraženie cestovného, ktoré vlastne ani nestúplo," myslí si.
Najviac ma pobavilo, ako sa jeden starší kolega sťažoval, že zrušili 97 a jeho syn sa teraz dostane do Slovnaftu na dva prestupy. A to prosím pekne bývajú na Ovsišti... ?