Trošku na inú tému (nie Apollo & Petržalka):
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f8f0f0edf5f0f0f2&no=13&id=27302aeef1f022f1f634
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f8f0f0edf5f0f0f2&no=13&id=27302aeef1f022f1f634
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
tomas1
- oficiálne 14 liniek, reálne 10 a štvrť (geriatrieexpres na polikliniku L13 má 2 spoje, a L5+L14, L1+L2, L8+L12 majú takmer identické trasy)
- spoje nie sú v intervaloch na rozdiel od NR, mimo špičky idú nezriedka menej ako raz za hodinu
- spoje sa redukujú, redukujú a redukujú
- veľa ľudí nemá čipkartu takže kupujú na mince - otrasne dlho to trvá
- konkrétnejší príklad: posledný spoj pred ôsmou L6 z dvoch sídlisk k trom stredným školám PRICHÁDZA o 7:26 + mimo cest. poriadku (!!!) chodí posila asi o päť min. neskôr (oba natrieskané) prestupovať sa nedá (tým myslím skutočne nedá)
- divné rozmiestnenie zastávok z nemožňuje prestupy
- na hl.stanicu nejde takmer nič asi desať spojov denne tam zablúdi, cesta na vlak či medzimestský bus je o držku
- všetky spoje obchádzajú centrum (za hradbami) takže do centra sa všetci rvú IGK
- vlastne všetci sa všade rvú IGK, takže medzi 7. a 8.hod sú strašné zápchy, pred desiatimi rokmi by som neveril, že 70000 ľudí môže mesto tak zapchať
Do nedávna primátor Ing. Štefan Bošnák tvrdil, že s tým nič nemá, že MHD financuje štát, teraz to tuším prešlo pod mestá. Už dávno som nikoho z radnice o MHD hovoriť nepočul.
BTW ale vyšie spomínanú L13 tuším platilo mesto