Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marko #49007:


s 93 na Antolskej je ten istý ekologický problém: každé tri minúty tam cez lesík v špičke prehrmí autobus... ?
Reakcia na: S499.1023 #48984:
Hm, tak to je iná vec, to som nevedel. Ale aj tak mi je divné, ked je ten betonový afalt či čo to je taký dobrý, prečo napríklad pri stavbe zastávok v blízkosti mosta Apollo, napr. Marianum dali ten super nevýhodný a hrkotajúci Kreténprint...prečo tam nedali tiež takýto asfalt?a vlastne po celom meste?Nie je ten kreténprint predsa len odolnejší?
Spectre:
To je dovod preco sa snazim nediskutovat s bezmozgovymi kretenmi a idiotmi. Nic nepochopia, pricom je jedno ci su naozaj natolko sprosty alebo fakt nechapu.... ?
Reakcia na: donats #48988:
Ja som tiež z Petržalky a môj názor: potiahnuť 93 na Antolskú - tým by sa odľahčila 98 (výrazne) a bol by to prvý predpoklad k zrušeniu linky 99.
Druhým predpokladom na zrušenie 99: predĺžiť 96 cez Terno, na Kúpalisko Matador.
A po týchto dvoch zmenách by už podľa mňa linka 99 mohla zaniknúť.
A 95 už po tejto zmene by som nemenil.
to je sila tieto niektore staznosti. ked som byval v NY, musel som na svoju zastavku metra (broadway) slapat asi 8min. a v metre som este 2x prestupoval a vsetkym to prislo normalne. v atlante som musel najprv busom, potom martou (rychlodrahou) a potom zasa busom a tiez pohoda. jak v NY, tak aj v atlante sa jednalo o cestu do dolezitych casti mesta z nie prave zapadakova. v prahe ked chcem ist z bytu do centra bud musim slapat par minut na tram alebo si pockat na bus (135) s intervalom, ktory by sa asi mnohym nepacil a potom z toho busu este prestupit na metro (namesti miru, prip. florenc). a v karlovke na elinu tiez musim slapat cca 7min. a do prace musim prestupovat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
Reakcia na: Spectre #49000:
Trubiroch je ten kto ta rano obuva!!! ?
Reakcia na: Spectre #49001:
MHD BA je medzi jednookými predsedom, či ako sa to hovorí... Ako hlboko sme klesli. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #48985:
Áno, logicky by mal byť menejcenný systém dopravy pomalší. V BA je ale viac vecí postavených trochu na hlavu.

A čo sa týka dynamických pocitov z jazdy, za tým účelom tu predsa máme vozovňu Krasňany ? ... opravte mne jestli se mýlím.
Reakcia na: tomas1 #48979:
To znie celkom dobre, asi sa tam niekedy vyberiem na vizitu ?
Reakcia na: tomas1 #48976:
Snáď áno, avšak Bratislavskú MHD by som nedával ako štandart kvality. Môžeme snáď závidieť Viedni, niektorým českým mestám a pod., ale našu MHD do tejto pozície? 🙂
Reakcia na: Corgon #48975:
Ty si trubiroh nechápavý! Dúfam, že Ťa S499 pošle niekam do teplých krajín. ❗
Reakcia na: tr3mp #48997:
? nieje zač.
Reakcia na: tr3mp #48997:
Ja už som úplne domotaný. Výluka na nábreží to asi nebola, ale nejaká iná ... každopádne je to jedno, oprava bude ...
Reakcia na: tomas1 #48992:
Lebo je to chyba - pozostatok zo schémy platnej počas výluky nábrežia. Ďakujem za upozornenie, opravím.
Reakcia na: piol #48991:
Nuž, to je veľmi jednoduchá otázka. Pôvodné Kollárovo nám. bolo o dosť užšie ako dnešné - prakticky to boli dva dvojpruhy s deliacim pásom v strede. Najlepšie to vidno podľa prízemnej stavby, na fotke za 14Tr - je tam aj dnes v spodnej časti námestia pri vyústení Obchodnej. Podľa tej stavby a spomínanej fotky si môžeš aj dnes predstaviť bývalú podobu. Po zbúraní bloku domov (časť z nich na fotke vzadu) v smere k STU sa cesta presunula až k STU a v uvoľnenom stredovom priestore spravil park a parkovisko. Medzi spomínaním blokom a STU bola ulica paralelná s Kollárovým nám. - Jánska, na nej bol jeden čas aj modelársky obchod. Celá táto prestavba sa udiala niekedy v polovici 80. rokov (alebo v prvej polovici?).
Reakcia na: donats #48993:

Hej len tá cesta (cestička) v pozadí sa mi nezdá ... ináč tomu by zodpovedala aj tá konštrukcia vľavo (v nej asi je ten Satur)
Reakcia na: piol #48991:

Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Reakcia na: piol #48991:


podľa mňa to je fotené na križovatke s Obchodnou, tie domy stáli tam, kde je teraz vlastne ten parčík v strede (a je tam CK Satur, myslím)
Technická otázka:
Prečo je na hlavnej schéme zastávka Kapucínska zobrazená ako "one direction stop"? Pokiaľ viem tak sa tam zastavuje v oboch smeroch. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea&m=272e30eef5f0f9f0f5f0f0f2ef34252933
Trošku na inú tému (nie Apollo & Petržalka):

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f8f0f0edf5f0f0f2&no=13&id=27302aeef1f022f1f634

Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.