Hm, tak to je iná vec, to som nevedel. Ale aj tak mi je divné, ked je ten betonový afalt či čo to je taký dobrý, prečo napríklad pri stavbe zastávok v blízkosti mosta Apollo, napr. Marianum dali ten super nevýhodný a hrkotajúci Kreténprint...prečo tam nedali tiež takýto asfalt?a vlastne po celom meste?Nie je ten kreténprint predsa len odolnejší?
Spectre:
To je dovod preco sa snazim nediskutovat s bezmozgovymi kretenmi a idiotmi. Nic nepochopia, pricom je jedno ci su naozaj natolko sprosty alebo fakt nechapu.... ?
Ja som tiež z Petržalky a môj názor: potiahnuť 93 na Antolskú - tým by sa odľahčila 98 (výrazne) a bol by to prvý predpoklad k zrušeniu linky 99.
Druhým predpokladom na zrušenie 99: predĺžiť 96 cez Terno, na Kúpalisko Matador.
A po týchto dvoch zmenách by už podľa mňa linka 99 mohla zaniknúť.
A 95 už po tejto zmene by som nemenil.
to je sila tieto niektore staznosti. ked som byval v NY, musel som na svoju zastavku metra (broadway) slapat asi 8min. a v metre som este 2x prestupoval a vsetkym to prislo normalne. v atlante som musel najprv busom, potom martou (rychlodrahou) a potom zasa busom a tiez pohoda. jak v NY, tak aj v atlante sa jednalo o cestu do dolezitych casti mesta z nie prave zapadakova. v prahe ked chcem ist z bytu do centra bud musim slapat par minut na tram alebo si pockat na bus (135) s intervalom, ktory by sa asi mnohym nepacil a potom z toho busu este prestupit na metro (namesti miru, prip. florenc). a v karlovke na elinu tiez musim slapat cca 7min. a do prace musim prestupovat.
proste vyplakavat nad tym, ze nemam od dveri spoj priamo kde potrebujem je hlupost. a presne ako tu pisal elsergio, aj moje kolegyne patraju po doprave po starych, “dobrych” cestach a neunuvaju sa si najst inu cestu. akoze aj moznost maju. to sme im tu museli s kolegom ukazat.
Snáď áno, avšak Bratislavskú MHD by som nedával ako štandart kvality. Môžeme snáď závidieť Viedni, niektorým českým mestám a pod., ale našu MHD do tejto pozície?
Nuž, to je veľmi jednoduchá otázka. Pôvodné Kollárovo nám. bolo o dosť užšie ako dnešné - prakticky to boli dva dvojpruhy s deliacim pásom v strede. Najlepšie to vidno podľa prízemnej stavby, na fotke za 14Tr - je tam aj dnes v spodnej časti námestia pri vyústení Obchodnej. Podľa tej stavby a spomínanej fotky si môžeš aj dnes predstaviť bývalú podobu. Po zbúraní bloku domov (časť z nich na fotke vzadu) v smere k STU sa cesta presunula až k STU a v uvoľnenom stredovom priestore spravil park a parkovisko. Medzi spomínaním blokom a STU bola ulica paralelná s Kollárovým nám. - Jánska, na nej bol jeden čas aj modelársky obchod. Celá táto prestavba sa udiala niekedy v polovici 80. rokov (alebo v prvej polovici?).
Máš pravdu je to fotené dolu na Kollárovom námesti. Za trolejbusom stojaca budova bola chemická čistiareň a domy na druhej strane stoja vlastne v priestore dnešného parku, po jednej strane išli trolejbusy hore a po druhej strane dolu.
Kde na Kollárovom to bolo fotené? prípadne čo je teraz miesto tých domov? Ja som myslel že to je dole na križovatke s Obchodnou ale to by tie domy museli stáť na mieste dnešnej ChFPT STU a tá je určite staršia ako najstaršia Škoda 14Tr ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp