Jozef: s tym S-Bahnom je to sice teoria velmi pekna, ale S-Bahnenlinien su zväcsa zrusene zeleznicne trate adaptovane prave na potreby mestskej a primestskej dopravy a nie naopak. A velmi sa obavam, ze BA sance na takuto adaptaciu byvalej zeleznicnej trate na trat vnutromestku uz davno nezmyselne zahodila prave zrusenim koridoru Slovany-filialka-Nivy. Modrogumnikov zial dopravna politika nezaujima, ich zaujimaju ceny pozemkov! A z periferie sa stava centrum a v centre treba stavat...
Beus
Cize moment hlasenia zastavky na starych T6 zavisi od predstihu, s akym vodic stlaci tlacidlo uvolnenia pred prichodom do zastavky
Ja osobne ked mam staru T6 s hlasicom, tak to tiez tak robim, ze stlacim dopyt este pocas prichodu do zastavky, aby ju to oznamilo pred otvorenim dveri, pretoze si myslim ze vlkom to tak asi viac vyhovuje
Skoda ze sa da "odhlasit" zastavka pred otvorenim len na starych T6. Inak to ale riesit nejde, kedze ostatne vozy zacnu "vnimat" tlacitka dveri az po zastaveni - skor ako zastavi a otvori, BUSE nema ako vediet, ze ma hlasit. Jedine ze by sa pridalo do vozov tlacitko hlasenia zastavok, ako maju posledne T6 (ktore je nefunkcne, samozrejme), lenze to by zas narazalo na problem, ze vodici by to boli lenivi stlacat, takze by sa zasa nehlasilo