Reply on: Papyr #41637:
Nerozumel som tvojej otázke č. 1. Ak bude vybudovaný tunel popod centrum od Bratislavy-Filiálky do Petržalky, tak prečo by ho nemohla využívať aj mestská doprava? Prímestská železnica, S-bahn alebo rýchlodráha, môžeš si to nazvať ako chceš, v centrálnej časti pri normálnom rozchode jeden spoločný tunel spolu s vlakmi železnice. Píše sa to aj v tom článku Parlamentného kuriéra. Aj v Paríži prechádzajú na niektorých úsekoch metra vlaky francúzskych železníc. A napokon nemusíš byť za metro v Bratislave, ale budúcnosť ukáže, že raz popod centrum bude tunel a bude využívaný aj pre MHD. A nech sa to bude volať akokoľvek.
Beus
Cize moment hlasenia zastavky na starych T6 zavisi od predstihu, s akym vodic stlaci tlacidlo uvolnenia pred prichodom do zastavky
Ja osobne ked mam staru T6 s hlasicom, tak to tiez tak robim, ze stlacim dopyt este pocas prichodu do zastavky, aby ju to oznamilo pred otvorenim dveri, pretoze si myslim ze vlkom to tak asi viac vyhovuje
Skoda ze sa da "odhlasit" zastavka pred otvorenim len na starych T6. Inak to ale riesit nejde, kedze ostatne vozy zacnu "vnimat" tlacitka dveri az po zastaveni - skor ako zastavi a otvori, BUSE nema ako vediet, ze ma hlasit. Jedine ze by sa pridalo do vozov tlacitko hlasenia zastavok, ako maju posledne T6 (ktore je nefunkcne, samozrejme), lenze to by zas narazalo na problem, ze vodici by to boli lenivi stlacat, takze by sa zasa nehlasilo