Jozef: s tym S-Bahnom je to sice teoria velmi pekna, ale S-Bahnenlinien su zväcsa zrusene zeleznicne trate adaptovane prave na potreby mestskej a primestskej dopravy a nie naopak. A velmi sa obavam, ze BA sance na takuto adaptaciu byvalej zeleznicnej trate na trat vnutromestku uz davno nezmyselne zahodila prave zrusenim koridoru Slovany-filialka-Nivy. Modrogumnikov zial dopravna politika nezaujima, ich zaujimaju ceny pozemkov! A z periferie sa stava centrum a v centre treba stavat...
neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.
Je to zapojene na ten isty drot, ako listovanie zastavok palubaku, cize v starych T6 ked stlacim dopyt este pocas prichadzania do zastavky, cvakne relatko, voz si to zapamata, zapne blok rozjazdu, a BUSE sa tvari ze uz je zastavka
TeBeCe