Jozef: s tym S-Bahnom je to sice teoria velmi pekna, ale S-Bahnenlinien su zväcsa zrusene zeleznicne trate adaptovane prave na potreby mestskej a primestskej dopravy a nie naopak. A velmi sa obavam, ze BA sance na takuto adaptaciu byvalej zeleznicnej trate na trat vnutromestku uz davno nezmyselne zahodila prave zrusenim koridoru Slovany-filialka-Nivy. Modrogumnikov zial dopravna politika nezaujima, ich zaujimaju ceny pozemkov! A z periferie sa stava centrum a v centre treba stavat...
neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.
Papyr
Premier (ktoreho tam mame teraz) je pokial viem zo Spisskej Novej Vsi. Nemyl si pojmy premier a primator.
Uprimne Bratislave prajes metro - tak prosim, vypis sem niekolko bodov, podla ktorych je metro vyhodne, aj s odovodnenim, preco. Dovody typu "Bratislava musi reprezentovat" alebo "aj Praha ma metro" neberiem.