Reply on: Ámos Keynes #41644:
No uvidime ci to tak bude, ja o tom az tak skalopevne presvedceny niesom. Celkom zaujimave bolo ked medzi projektami na rychldraznu elektricku bol aj projekt Metra a.s. ktory pocital s neskorsim prechodom na metro.To ako keby lava ruka nevedela co robi prava ?Re #41648 Miro: No myslmim ze rozchod by na kratkom useku nebol problemom, skor mozno trakcne napatie. Existuje aj inde kde po kusku trate chodia kolajove vozidla z roznym rozchodom.
Jozef
Nerozumel som tvojej otázke č. 1. Ak bude vybudovaný tunel popod centrum od Bratislavy-Filiálky do Petržalky, tak prečo by ho nemohla využívať aj mestská doprava? Prímestská železnica, S-bahn alebo rýchlodráha, môžeš si to nazvať ako chceš, v centrálnej časti pri normálnom rozchode jeden spoločný tunel spolu s vlakmi železnice. Píše sa to aj v tom článku Parlamentného kuriéra. Aj v Paríži prechádzajú na niektorých úsekoch metra vlaky francúzskych železníc. A napokon nemusíš byť za metro v Bratislave, ale budúcnosť ukáže, že raz popod centrum bude tunel a bude využívaný aj pre MHD. A nech sa to bude volať akokoľvek.