Reakcia na: Papyr #33031:
Samozrejme že tam žiadna výhybka nebola. Električky so odovzdávali do siete cez odovzdávacie koľaje v žst. Praha-Smíchov, dnes v žst. Praha-Zličín (konečná E "Sídliště Řepy"). Prechodnosť železničných vozidiel na električkovú sieť je zachovaná v Ostrave, zrušená v Brne a Košiciach.
Papyr
Vlakova vlecka ide po mestskej ulici aj na Vystaviste v Brne.
Pokial sa elektricka, ktora ma "do mesta vhodny" rozmer skrine, dostane na zeleznicnu trat a bude zastavovat na zeleznicnych zastavkach, tak bud bude mat vlastnu kolaj s vlastnym nastupistom, alebo pred nastupistom bude mat svoj vlastny set kolajnic, ktore budu prisunute o nieco blizsie k nastupistu, takze pri nastupisti budu na trati 4 kolajnice. To preto, ze vdaka rozdielnej sirke vlaku a elektricky by ludia z elektricky pri vystupe inak preskakovali pomerne dost velku medzeru. Ale da sa to vyriesit. Vsetko sa da. "Tramvlaky" uz existuju. Napriklad v Zwickau ci kde zachadzaju motorove vlaciky az do ulic mesta, pricom tam maju elektricky rozchod 1000 a vlak 1435. A ide to. Vsetko sa da, len treba chciet, a najma, TREBA VEDIET, AKO CHCEME TU DOPRAVU ORGANIZOVAT V BUDUCNOSTI. A to v BA nikto poriadne nevie.