Reakcia na: S499.1023 #32997:
Malo byť že prakticky nie je rozdiel. Netreba sa ukájať utópiami a treba fungovať s tým, čo máme a na čo máme. Koľajnicicam na otvorenom zvršku nič nechýba. Treba ich podbíjať a brúsiť, treba robiť oblúky s prechodnicami, netreba ohýbať koľajnice o stĺpy, netreba koľajnie zvárať v oblúkoch rovnými koncami k sebe a bude dobre. V Liberci je koľko tej monolitickej betónovej dosky? Pokiaľ mi pamäť dobre slúži, tak jazdenej ani kúsok, pretože to, čo je, sa nechádza medzi Dolným a Horným Hanychovom. Na používaných tratiach sa nachádzajú trojžliabkové BKV panely a otvorený zvršok...
rig
Ze je cielova malym a nasledujuca velkym, to som pochopil asi po 2 zastavkach, ako som to sledoval, a vobec mi to neprekaza (nasledujuca je pre mna aj tak podstatnejsia ako konecna). A v centrovani nejaky prakticky vyznam nevidim, je to len o kusok estetickejsie. Ale je tolko veci, ktore by mohli byt ovela estetickejsie, ze centrovanie na paneloch je fakt na chvoste dolezitosti.
Co mi prekaza je skor to, ze cely cas pocas jazdy je vidiet iba nasledujucu zastavku, pasmo a cas ukazuje iba kratko po odchode zo zastavky. Uvital by som, keby sa to striedalo pocas celej jazdy. A hlavne by som uvital, keby boli panely vo vsetkych vozidlach.
Tolko nazor bezneho uzivatela bratislavkej MHD.